Toto najúčinnejšie cvičenie na chudnutie je pre tých, ktorí majú málo času, ale veľa sily a vytrvalosti.

Plank

– cvičenie pre tých, ktorí majú málo času, ale veľa sily a vytrvalosti. Ak ste ochotní sa potiť pár minút denne, nemusíte tráviť čas v posilňovni. Prečo? Toto cvičenie je univerzálny. Keď je vykonávané, sú zapojené prakticky všetky skupiny svalov: zadok, ramená, chrbát a ruky. Snažili sme sa uviesť všetky varianty klasických cvikov a teraz zdieľať najzaujímavejšie s vami.

1) Plank na lakťoch

Začnite s klasickým doskou na lakťoch. Lakte pod ramenami. Telo tvorí priamku, panva sa neprehýba. Výdrž: 30 sekúnd.

2) Plank sa dvíhaním rúk na stranu

Začnite v doske na rovných rukách. Vytiahnite rovno pravú ruku do strany. Vydržte 2 sekundy a vráťte sa do východiskovej pozície. Opakujte po 30 sekúnd pre každú stranu.

3) Plank sa zdvihnutím rúk pred sebou

Všimnite si, že pri vykonávaní tohto cvičenia, je potrebné sa pozerať na podlahu. Zdvihnite ruku priamo pred seba. Prevádzajte 60 sekúnd a meňte strany.

4) Plank s pohybom na predlaktí

Začnite v plániku na rukách. Znížte sa dole na pravé predlaktie, a potom na ľavej. Chvíľu vydržte, potom potom sa vráťte hore do východiskovej pozície.

5) Pavúk

Postavte sa do dosky na rukách. Pritiahnite pravé koleno do strany smerom k telu. Nohu vráťte a opakujte na druhú stranu.

6) Zdvíhanie nohy

Začnite v plániku na predlaktí. Zdvihnite pravú nohu, vydržte 2 sekundy a vráťte ju dole. Prevádzajte 15 sekúnd a potom vymeňte nohy.

7) Dotýkanie ramien

Začnite v doske na rukách. Dotknite sa ľavou rukou pravého ramena, potom ľavou rukou pravého ramena. Prevádzajte 30 sekúnd.

You Might Also Like