5 super ľahkých stoličkových cvičení, ktoré nadobro odstránia brušný tuk aj keď sedíte.

5 Stoličkových cvičení na brušný tuk

1. 

Toto cvičenie sa zameriava na brucho a zadok . Toto cvičenie bude odstránené spodné brucho mäkké tukové tkanivo.

  • Seďte na okraji stoličky s nohami pevne na zemi a zároveň zachovajte Váš chrbát rovno.
  • Zdvihnite pravé koleno k hrudníku a zároveň vaše ruky smerom ku kolenám.
  • Striedajte kolená a robte 20-30 opakovaní.

2. 

To je trochu pokročilejšie cvičenie. Avšak, posilní vaše brušné svaly . Postupujte podľa nasledujúcich krokov:

  • Zostante sedieť na stoličke a položte ruky na podrúčky a aby sa vaše chrbát rovno.
  • Zdvihnúť obidve kolená k hrudníku v rovnakom čase.
  • Potom znížiť nohy na zem, bez toho aby ste sa dotýkala zeme.
  • Opakujte tento cvik 10-20 krát.

3.

Toto cvičenie je veľmi podobné tomu predchádzajúcemu. Návod:

  • Sedieť na stoličke s rukami na lakťových opierkach.
  • Prikláňať sa k jednej strane svojho kresla, zatiaľ čo čiastočne zdvihnete zadok zo stoličky.
  • Opakujte rovnaký pohyb ako dvojité kolená výťahom.
  • Potom sa oprite na druhú stranu a opakujte dvojité koleno hore, dole.
  • Opakujte 10-20 krát.

4. 

Tento úžasný výkon odstraňuje tuk z bokov. Postupujte podľa nasledujúcich krokov:

  • Seďte s rovnými nohami na zemi a rukami rovno vedľa seba vo výške ramien.
  • Dajte dopredu a dotknite sa nohy, pomocou ľavej pravej strany a naopak.
  • Striedať zakaždým pritom 20-30 opakovaní.

5. 

Toto cvičenie posilní vaše paže , brucho , chrbát a ramená . Návod:

  • Sedieť na stoličke s rukami na lakťových opierkach.
  • Tlačte sa hore, zatiaľ čo pomocou svojho zadku vytiahnete kolená.
  • Vydržte chvíľku a dajte späť dole tak pomaly, ako je to možné.
  • Robiť 20-30 opakovaní.

You Might Also Like