Zoštíhli svoje vnútorné stehná s naším 5 minútovým plánom

Kombinácia cardio a posilňovacích cvikov zameraných na vnútorné a vonkajšie stehná Vám garantuje, že horná časť Vašich nôh bude na konci doslova horieť.

Gate swing s krížovým skokom

Postavte sa s nohami na šírku ramien, špičky smerujú vpred. Choďte do drepu, potom zoskočte nohami k sebe a prekrížte ľavú nohu pred pravú. Odskočí nohami od seba, do drepu, potom opäť k sebe a prekrížte pravú nohu pred ľavú. Opakujte po dobu 30 sekúnd.

bočné výpady

Postavte sa s nohami pri sebe. Ukročí do strany pravou nohou a urobte drep, váha je na pravej päte a ľavá noha je natiahnutá. Potom pravú nohu vráťte doprostred a unožte ľavú, urobte drep s váhou na ľavej päte. Zoskočte nohami na stred. Opakujte po dobu 30 sekúnd.

Panáci do kríža

Toto je variácia klasických panákov. Odskočí nohami od seba a ruky zdvihnite po stranách. Potom preskočte k sebe a prekrížte ľavú nohu pred pravú a ľavú ruku pred pravou. Rozskočí sa nohami a rukami od seba a potom opäť k sebe, pravá noha a ruka vpredu. Opakujte po dobu 30 sekúnd.

Plié drep sa zdvihnutím rúk

Vezmite si činku, aby ste týmto pohybom precvičili ako vnútorné stehná, tak tiež tricepsy. Postavte sa s nohami na šírku ramien, špičky smerujú vpred. Činku držte oboma rukami nad hlavou. Pri drepu ohnite ruky a spustite činku za hlavu. Potom vystrite ruky a nohy a zatnite svaly. Pokračujte po dobu 30 sekúnd a ak to pre Vás bude príliš ťažké, odložte činku na zem a pokračujte po ďalších 30 sekúnd.

Úkrok a drep

Postavte sa s nohami pri sebe. Pravou nohou do široka ukročí a urobte drep. Pri prinoženie späť napnite nohu. Opakujte na ľavej strane. Toto je jedno opakovanie. Opakujte po dobu 30 sekúnd.

nožnicový kop

Položte sa na chrbát a nohy zdvihnite do vzduchu, špičky smerujú vpred. Prekrížte pravý členok cez ľavý a dvakrát hmitněte, potom prekrížte ľavý členok cez ľavý a opäť dvakrát hmitněte. Opakujte po dobu jednej minúty.

Most s kolenami pri sebe

Položte sa na chrbát a pokrčte kolená. Chodidlá oprite o zem a ruky položte pozdĺž tela. Medzi kolená si dajte vankúš, alebo malý blok. Tlačte kolená k sebe a pomaly zdvíhajte a pokladajte boky po dobu jednej minúty. Potom rozkročte nohy doširoka a pretiahnite stehná v pozícii motýľa.

You Might Also Like