Získajte úplne nové chudé telo za 28 dní tým, že budete robiť následovné 4-minútové cvičenie!

Vezmite túto výzvu spolu s milión ľudí na celom svete  aby vaše telo bolo v skvelej kondícii. Dosky sú jedným z najúčinnejších cvičení pre posilňovanie strednej časti tela. Zdá sa veľmi jednoduché cvičenie pre začiatočníkov. Toto cvičenie roztaví tuk a posilňuje brušné a chrbtové svaly, rovnako ako ruky, nohy a zadok.

Inštrukcie:

Plank je cvičenie pre výdrž v hornej polohe Push – ups, a práca svalu je skoro rovnaká ako práca v priebehu push – up. Plank podporuje základnú svalovú silu.

Táto výzva posledné 4 týždne a cvičenia vydrží dlhšie a dlhšie zakaždým. Mali by ste začať s 20 sekúnd a nakoniec by ste mali mať 4 minúty pokračujte / nonstop v doske. Na konci vaše telo bude pripravené na ďalšie výzvy a bude možné zlepšiť vaše svalové hmotnosti.

Správna poloha je najdôležitejšou súčasťou tohto cvičenia. Je veľmi dôležité mať hornú časť svojho tela v úplnom poriadku a podporovať vaše telo sa svojimi prstami.

You Might Also Like