Viete, ako môže byť práve ráno zásadné pre celý váš deň a tiež pre vašu cestu k vysnívanej postave a váhe?

Celú večnosť ste nejedli rýchle občerstvenie a cukrovinky, cvičíte pravidelne a snažíte sa schudnúť .  ale tie kilá navyše sa vás proste tvrdohlavo drží. V skutočnosti si väčšina ľudí neuvedomuje, že ich obvyklé ranné rituály im môžu zabrániť v získaní tela ich snov. Asi ste si ani neuvedomili, ako môže byť práve ráno zásadné pre celý váš deň a tiež pre vašu cestu k vysnívanej postave a váhe. Je to však veľmi dôležité, aby ste sa ihneď po prebudení naštartovali a vykročili do nového dňa tou správnou nohou. Náš tím zhromaždil 5 ranných návykov, ktorých by ste sa mali hneď teraz vzdať.

1) Spíte príliš veľa

Pri príliš nízkom spánku je pre vaše telo viac pravdepodobné, že produkuje stresový hormón kortizol, ktorý zvyšuje vašu chuť k jedlu. Prekročenie potrebnej doby pre spánok však nemusí byť pre vás o moc lepšie. Ľudia spiace viac ako 10 hodín v noci majú tendencie k vyššiemu indexu telesnej hmotnosti. Niet divu, že lekári odporúčajú každodenných 7 až 9 hodín spánku.

2) Pripravujete sa v tme

Otvorte žalúzie, alebo záclony ihneď po prebudení. Jedna štúdia v časopise PLoS One zistila, že modré svetlo z ranného slnka podporuje váš metabolizmus a pomáha telu sa prebudiť. Dokonca 20 až 30 minút denného svetla stačí k ovplyvneniu vášho indexu telesnej hmotnosti.

3) Nestel si posteľ

Možno to znie divne, ale je to pravda. Štúdia americkej Národnej spiace nadácia odhalila, že ľudia, ktorí si Stela ráno posteľ tiež majú celkovo lepší spánok. Koniec koncov, zdravý spánok je optimálna cesta k zdravej hmotnosti.

4) Zabúdate sa vážiť

Výskumníci dokázali, že denná váženie je úspešná technika, ktorá podporuje stratu hmotnosti. Najlepší čas, kedy vstúpiť na váhu, je ihneď po prebudení, než budete čokoľvek jesť alebo piť. Pretože strácate cez noc váhu vody, dostanete najpresnejšie číslo.

5) Jete príliš málo na raňajky

Vedci z univerzity v Tel Avive trvajú na tom, že by ste sa ráno mali rozmaznávať s lahodným jedlom. V skutočnosti vyvážené raňajky, ktorá obsahuje 600 kalórií štíhle bielkoviny, sacharidov a nejaký dezert, vám uľahčí sledovanie vášho denného stravovacieho plánu.

You Might Also Like