V tomto článku Vám ponúkame 4 jednoduché spôsoby, ako skombinovať cvičenie s jedlom a vďaka nim budete chudnúť, od 2-3 kg ​​za týždeň.

Akonáhle sa preháňate s konzumáciou mäsa, cestovín a šalátov, a máte pocit, že získate nejakú váhu, je na čase zistiť ideálny plán na zníženie hmotnosti. Nikto vám neodporúča okamžité diéty alebo pilulky, ktoré vám sľubujú perfektnú líniu, preto vám ponúkame úplne prirodzené alternatívy.

Vyberte aspoň 4 jednoduché spôsoby, ako ich skombinovať a vďaka nim budete chudnúť, od 2-3 kg ​​za týždeň.

Piť veľa vody

Nepijte energetické nápoje, sušienky a čerstvé šťavy – pijte len vodu. Ostatné nápoje obsahujú cukry a kalórie, ktoré zhoršujú situáciu. Voda z druhej ruky má 0 kalórií, uhľohydrátov a cukrov, takže sa môžete dostať k sklu, kedykoľvek budete chcieť. Pár plátkov listov citróna alebo mäty je vždy vítaný.

Zbavte sa bieleho chleba a cestovín

Zmeniť zvyk, aby si jedol chlieb na raňajky a cestoviny na večeru a zmena je okamžite viditeľná. Skutočnosť, že sa nebudete cítiť nafukovaná, vám pomôže na samom začiatku. Vymeňte biely chlieb obilninami s celozrnnými a všetky druhy cestovinových omáčok a cestovín ho nahraďte výlučne čerstvou zeleninou.

Najprv pite jednu hodinu pred cvičením

Toto je jediná výnimka, ktorú môžete urobiť, pokiaľ ide o „vodné pravidlo“, ktoré bolo spomenuté. Rovnako ako to, že ranná káva vás robí produktívnejšou, môže pred spracovaním urobiť to isté s vaším metabolizmom. Môže urýchliť váš metabolizmus a poskytnúť vám energiu. Ale len ak je to čierna káva bez akýchkoľvek prídavkov.

Získajte $ v pozícii, kde ste na vrchole

Nie, že potrebujete výhovorku, aby ste presvedčili svojho partnera o takejto veci, ale faktom je, že je to skvelý spôsob, ako spáliť nejaký nadbytočný tuk.

Cvičte každý druhý deň

Posúvanie tvaruje telo, zatiaľ čo vystupovanie smeruje do zadku, bokov a stehien. Bude to stačiť, ak budete robiť 3 sady 12 cvičení každý druhý deň.

Spať ďalších 30 minút v noci

Táto polhodina vám poskytne dostatok energie, ktorú vyberáte správne počas celého dňa. Inak, keď ste dobre spali, máte menej vyrezávaní cukru a kofeínu.

Odstráňte jeden typ jedla

Napríklad ak opustíte čipy alebo púšť po večeri, môžete sa zbaviť niektorých kalórií. Vaše telo si nevšimne, že tento rozdiel a výsledky budú dlhodobé.

Losos na obed

Losos je plný živín, ktoré tónujú svaly a pokožku a tiež poskytuje bezchybný lesk. Navyše nedosiahnete kúsok mastného mäsa.

You Might Also Like