Toto 20 minútové cvičenie spáli viac kalórií, ako si viete predstaviť

Nemáte čas na 45-minútové cvičenie každý deň? Žiadny problém, pretože poznáme najlepšie super rýchle cviky, ktoré vám pomôžu spaľovať tuk a budovať svaly za 20 minút alebo aj menej.

V prípade, že ste to nevedeli, výskum už ukázal, že len 20 minút intenzívneho cvičenia môže mať veľký vplyv, pokiaľ ide o zvýšenie vašej sily a spálenie spousty kalórií. A každý má čas, aby vykonal 20-minútové cvičenie, žiadne výhovorky nie sú povolené!!!! Všetko, čo musíte urobiť, je vybrať si správne cvičenie, a my sme tu, aby sme vám pomohli.

 Okruh:

Drepy: 20 sekúnd

Pauza: 10 sekúnd

Skákanie panákov: 20 sekúnd

Pauza: 10 sekúnd

Kľučky: 20 sekúnd

Pauza: 10 sekúnd

Výpady: 20 sekúnd

Pauza: 10 sekúnd

Drepy: 20 sekúnd

Pauza: 10 sekúnd

Skákanie panákov: 20 sekúnd

Pauza: 10 sekúnd

Kľučky: 20 sekúnd

Pauza: 10 sekúnd

Výpady: 20 sekúnd

Pauza: 10 sekúnd

To je základný 4 minútový plán , takže opakujte okruh 4 krát po dobu celkom 20 minút. Počas každého 20-sekundového cvičenia, vykonajte toľko opakovaní tohto cviku, ako len zvládnete rýchlym tempom.

Ak zistíte , že 20-minútové cvičenie je na začiatok príliš vyčerpávajúce, Obmedzte sa na 2 opakovanie okruhu , kým sa nezlepšíte vo svojej fyzickej zdatnosti. Je tiež vhodné stráviť pár minút rozcvičením s dynamickými cvikmi pred vykonaním cvičenia.

You Might Also Like