Toto 10 minútové cvičenie spáli viac brušného tuku, ako 30 minút behu

Brušný tuk sa môže zdať tou najťažšie oblastí na odbúranie pri chudnutí. Keď mnoho ľudí začína cvičiť, majú tendenciu zaznamenať významné zmeny počas niekoľkých prvých mesiacov; štíhlejšie tvár, viac definovaná ramená a menej ochabnutá chrbát. Ale mnohým ľuďom sa zdá, že tuk na bruchu sa drží aj cez všetky tieto pokroky.

Dôvodom je to, že mnoho ľudí sa bojí budovanie svalov, najmä ženy. Bojí sa nabrať svaly v domnení, budú vyzerať ako chlapi a ich telo naberie objem. V skutočnosti, budovanie svalov môže skutočne budiť dojem, že sú štíhlejší, a to najmä v oblasti brucha.

Ak všetko, čo robíte, je kardio , nebudete mať možnosť tvarovať a formovať svoje telo do predstavy, ktorú máte, len sa z z Vás stane menšia verzia predchádzajúceho typu tela. To je dôvod, prečo Vám ukážeme tri rôzne cviky, ktoré vám pomôžu spaľovať tuk a posilňovať Vaše brucho zároveň. Prinášame Vám to najlepšie z oboch svetov a budete o jeden krok bližšie k získaniu tela, aké ste vždy chceli.

sedy ľahy

Je to jeden z najznámejších cvikov a je ideálny pre posilňovanie brušných svalov.

Motýlie sedy ľahy

Ľahnite si na chrbát a zdvihnite kolená. Majte nohy na zemi. Pre väčší efekt, otočte chodidlá nôh smerom k sebe. Pre začiatočníkov je vhodné len udržať nohy na podlahe.

Zatnite brucho a zdvihnite hornú časť trupu z podlahy. Držte pozíciu po dobu jednej sekundy a potom sa vráťte do východiskovej polohy. Jedno opakovanie je asi 3 sekundy. Položte si ruky podľa toho, ako Vám to bude vyhovovať. Uistite sa, že máte pocit, že Vaše brucho zaberá a posilňuje.

Doska

Toto cvičenie je veľmi izometrické a nevyžaduje žiadny pohyb. Nemusíte vykonávať žiadne opakovanie. Ale to, čo dostanete je vyrysované brucho bez tuku!

Položte sa na brucho a oprite sa lakťami o zem, predlaktia pred vami. Zatnite brucho a zdvihnite telo z podlahy. Budete sa krajina dotýkať len prstami na nohách a predlaktiami. Držte tak dlho, ako je to možné.

Nožnice

Toto je jeden z viacerých komplikovaných pohybov, ale je to skvelá kombinácia kardio a budovanie svalov.

Ľahnite si na chrbát a rukami uchopte zadnú časť hlavy. Pretiahnite brucho, pritiahnite nohu tak, aby sa Vaše ľavé koleno dotkol s pravým lakťom. Potom vystriedajte strany a dotknite sa pravým kolenom ľavého lakťa. Vaše nohy by mali vyzerať, ako by ste išli na bicykli.

Po vystriedaní oboch strán máte hotové jedno opakovanie, každé by malo trvať cca 2 sekundy. Robte 10 – 15 opakovaní, alebo 30 sekúnd každý cvik.

Rutina

Vykonávame všetky cvičenia v jednom zábere. Celkový čas je asi 90 sekúnd. Oddychujte po dobu 30 sekúnd a opakujte. Preveďte celkom 5-6 opakovaní .V prípade, že potrebujete dlhšie prestávky, urobte si ich. S postupom času ich nebudete potrebovať toľko, ale je dôležité, aby ste zostali v bezpečí pred zranením a chudol prirodzene. Celkovo tento proces nezaberie viac ako 10 minút. Môže sa to zdať krátke, ale cvičenie je vysoko efektívna.

You Might Also Like