Tieto tri druhy potravín Vám určite nesmú chýbať, ak chcete schudnúť efektívne, ľahko a bez jojo efektu!

Ovocie

Ak sa bojíte sacharidov v ovocí, pretože Vám narušia chudnutie, tak sa vôbec báť nemusíte. Ovocie je chutnou, zdravou a plnohodnotnou potravinou, vďaka ktorej doplníte do tela účinné látky, ktoré naše zdravie potrebuje. Vitamíny, minerálne látky a vláknina nie sú jedinými potrebnými látkami pre našu optimálnu kondíciu, ale práve vďaka sacharidom, ktoré ovocie obsahuje sa udržíte dlhšie „svieži“, nebudete mať také vlčie hlady a ovocný cukor udrží naštartovaný aj Váš metabolizmus čo je pri chudnutí dôležité. Ovocie je pri chudnutí a nie len pritom vďačná potravina, pretože ho môžete jesť surové, v rôznych ovocných šalátoch, v mliečnych produktoch, šťavách, smoothies nápojoch a zobrať si ho viete všade.

Mliečne produkty

Nekonzumujete mliečne produkty, pretože údajne spôsobujú zahlienenie dýchacích ciest? Toto je omyl, bolo vedecky dokázané, že zahlienenie mliečne produkty nespôsobujú. Pri chudnutí sú mliečne produkty vhodnou potravinou, pre obsah bielkovín a tukov, ktoré sú pri chudnutí potrebné. Nebojte sa mliečnych produktov, existujú rôzne varianty a viete ich všemožne kombinovať. Mliečne produkty môžete jesť na raňajky, desiatu, obed alebo na večeru. Ak chcete dostať kalórie na minimum, tak konzumujte odtučnené alebo nízkotučné mliečne produkty. Mliečne produkty kupujte bez príchute a vytvorte si ju radšej sami. Do mliečnych produktov môžete pridať: kakao, kokos, orechy, semienka, mletú škoricu, vanilku, čerstvé ovocie, horkú čokoládu atd.

Orechy a semienka

Ak nekonzumujete orechy alebo semienka, pretože chcete ušetriť kalórie, tak nerobíte dobre. Tieto „dobré“ rastlinné tuky a vyšší obsah vlákniny sú aj pri chudnutí potrebné. Orechy alebo semienka podporujú trávenie, pravidelnú stolicu, zasýtia Vás, podporia aj metabolizmus a majú aj preventívny účinok proti kardiovaskulárnym ochoreniam. „Dobré“ tuky v orechoch a semienkach vedia znížiť „zlý“ cholesterol z tela. Orechy a semienka si aj počas chudnutia môžete pridávať do mliečnych produktov, šalátov, smoothies nápojov alebo ich jesť iba tak.

You Might Also Like