Tieto rady vám pomôžu schudnúť.

  1. Ste príliš v strese

Stres má negatívny vplyv na váš metabolizmus. Stimuluje telo i myseľ túži viac potravín, čo má za následok jesť viac, ako by ste mali.

  1. Nejete pravidelne!

Mnoho ľudí verí, že menej jesť povedie k strate hmotnosti. To nie je dobré pre vaše zdravie. Keď nejete raňajky, ktorá máte, vaše telo túži po ďalších jedlách po zvyšok dňa. Za účelom získania najlepších výsledkov, mali by ste jesť konzumovať 5 menších porcií jedla po celý deň, a pamätajte, že by ste nemali jesť do 8 hodín večer.

  1. Jete rýchlo, nezdravo.

Rýchle stravovanie môže viesť k mnohým problémom. Keď som bol dieťa ma rodičia naučili žuť potraviny 30-40 krát pred prehĺtaním. Mnohí ľudia nie sú za realizáciu tohto procesu, ale vyzerá to tak, že to je najlepší spôsob, ako jesť jedlo. Je tiež známe, že telo potrebuje pol hodiny stráviť jedlo, takže viete, že ste nasýtení. Takže, nejedzte príliš rýchlo, pretože to by mohlo viesť k vyššej spotrebu potravín, čo bude mať za následok nadváhy.

4.  PRÍLIŠ  veľa KOFEÍNU

Zvýšená konzumácia kofeínu môže stimulovať stresového hormónu v tele, tiež známy ako kortizol. Kortizol vám môže stimulovať túžbu pre potraviny, ktoré sú bohaté na cukry a tuky. To povedie k zvýšeniu hmotnosti.

.5Jete príliš veľa spracovaných potravín

Spracované potraviny sú schopné spôsobiť nadváhu. Tieto potraviny sú plné vysokého množstva tuku a cukru, ktoré sa znižujú stratu hmotnosti. Sušienky, hranolky, mrazené potraviny a koláče zvyšujú vašu váhu.

6.Nepijete vodu

To znamená, že nie sú dostatok pitnej vody. Jedná sa o najzákladnejšie potreby pre naše telo. Voda znižuje šance na srdcový infarkt, bolesti hlavy a je veľmi užitočné pri detoxikácii organizmu.

You Might Also Like