Táto diéta je síce založená na uhorkovom šaláte, ale môžete ho jesť koľko chcete, kedy len chcete a stratíte až 4 kilá za týždeň!

Táto strava je založená na uhorkovom šaláte, ktorý môžete jesť toľko, koľko chcete, kedykoľvek sa budete cítiť hladný. Plán stravovania je veľmi jednoduchý. Potrebujete len 4 prísady a strava môže trvať 10 až 14 dní. Ak chcete dosiahnuť úžasné výsledky, mali by ste udržať stravu po dobu 14 dní a pravidelne vykonávať fyzické aktivity. Čo je naozaj dôležité v tejto strave je, že je založená na uhorkovom šaláte, ktorý môžete jesť toľko, koľko chcete. Je to veľmi zdravé a prospešné a nemusíte sa obávať, že počas tohto obdobia bude mať niečo nedostatočné.

Zložky, ktoré môžete denne jesť, sú:

2 varené vajcia alebo 150 g tuniaka bez oleja

2 veľké varené zemiaky alebo 3 plátky celozrnného chleba

500 g čerstvého ovocia

Pokiaľ ide o nápoje, môžete konzumovať stále vodu, čaj alebo kávu bez cukru samozrejme. Nesmiete konzumovať nealkoholické nápoje, alkohol alebo sladkosti.

Môžete jesť uhorku v každom jedle a medzi jedlami. Tiež môžete jesť uhorkový šalát toľko, koľko chcete, alebo môžete piť uhorky. Takže vždy, keď cítite hladný dosah na jednu z týchto dvoch vecí.

Príklad:

Raňajky: 2 tvrdé varené vajcia + miska uhorky

Desiata: 5 sliviek jedno jablka alebo broskyne alebo akéhokoľvek iného ovocia (najviac 200 g).

Obed: opečený celozrnný chlieb + miska uhorky

Olovrant: tuniak plus chlebík

Večera: Váš výber ovocia až do 300g.

Ako pripraviť uhorkový šalát?

Je to veľmi jednoduché a môžete ho rýchlo pripraviť. Všetko, čo potrebujete, je: 400 g uhorky, 2 dl jogurtu a ak chcete, môžete pridať nejaký cesnak. Olejte a nakrájajte uhorky na menšie kúsky. Zmiešajte ich s jogurtom a pridajte trochu soli. Môžete pridať cesnak, ak chcete, a šalát je pripravený.

Uhorkový nápoj

V mixéri položte jednu umytú nelúpanú uhorku, niekoľko špenátov a jedno zelené jablko. Ak chcete, môžete pridať čerstvý zázvor. Pridajte nejaké vlašské orechy alebo mandle. Odporúča sa piť, keď je čerstvá, pretože čím dlhšie sedí, stráca prospešné živiny. Tento chvenie je bohatý na vlákninu, horčík, železo, vitamín C, E a B, ako aj vápnik a draslík. Preto dodá vášmu telu vitamíny a minerály, najmä vitamíny A a K.

You Might Also Like