Skúste jednoduché cviky na chrbticu, ktoré Vám rozohrejú, uvoľnia a posilnia svalstvo. Čas na tieto cviky si nájde určite každý.

Naša chrbtica je hlavným držiakom nášho tela, ktorá sa skladá z 33 stavcov. Tieto stavce spájajú väzy a platničky. Každý kto má chrbticu je stavovec, aj keď v dnešnej dobe sú niektorý bohužiaľ bez tejto chrbtovej kosti, ako sa hovorí. Každý deň je naša chrbtica vystavená rôznym vplyvom ako je naša hmotnosť, zamestnanie, záťaž a držanie tela – keď nás bolí chrbát, tak je to znamenie, že sa o svoju chrbticu musíme začať starať, kým nie je neskoro.

Bolesť signalizuje problém, ktorý treba odhaliť a riešiť. Problémy s chrbticou môžete mať napríklad aj keď Vás často bolí hlava, vtedy ide väčšinou o problém v krčnej chrbtici. Skúste jednoduché cviky na chrbticu, ktoré Vám rozohrejú, uvoľnia a posilnia svalstvo. Čas na tieto cviky si nájde každý, nemusíte tomu venovať dve hodiny denne, úplne Vám postačí 10 – 25 minút každý deň, buď ráno alebo večer.

Výhody:

  • Zahrieva a uvoľňuje svalstvo
  • Zväčšuje rozsah natiahnutia svalov
  • Štruktúru svalstva časom spevňuje
  • Zabezpečuje dobré držanie tela
  • Odstraňuje migrény
  • Upokojuje myseľ a odstraňuje stres z tela

Ako začať?

S týmito jednoduchými cvikmi  môžete začať ihneď, na čo zbytočne čakať? Keď prídete domov z práce tak si nájdite pokojné miesto doma, zoberte si k sebe karimatku, notebook, z ktorého si pustíte video a môžete začať. Karimatka, notebook, pohodlné oblečenie a 15 minút času, toľko treba ku tomuto jednoduchému cvičeniu, jednoduché, nie?

Intenzita jednoduchých cvikov na chrbticu

Aby boli tieto cvičenia účinné bolo by najvhodnejšie, aby ste ich vykonávali každý deň, stačí Vám od 10 – 25 minút denne. Vyberte si pokojné miesto doma, tam kde Vás nebudú rušiť, zoberte si karimatku, pohodlne sa usaďte a môžete začať.

Začíname s jednoduchými cvičeniami na chrbticu.

Ideálne bude začať cvičiť podľa týchto videí, aby ste si zbytočne neublížili silovým naťahovaním. Po čase si môžete z daných cvičení vybrať úkony, ktoré sa Vám hodia a páčia najviac ale na začiatok dodržujte tento „plán“ aby ste si ponaťahovali a precvičili celé telo

You Might Also Like