Sedem fantastických cvikov pre zdravú chrbticu, ktoré musíte poznať! Zacvičte si s nami a neoľutujete!

Bolesť chrbta a chrbtice môže byť vážnym zdravotným problémom pre každého. Kedykoľvek lekári kontrolujú, či naše deti majú chrbticu v poriadku, dostávajú prekvapivé výsledky. Naše deti zvyčajne doma

Sedí v izbe pred počítačom, alebo polihujú na posteli s tabletom, alebo telefónom v rukách. V tejto pozícii sú naše deti veľmi náchylné na poškodenie zdravia chrbtice.


Tieto cviky Vám pomôžu k zdraviu chrbtice

Nie je to o tom, či je niekto veľmi lenivý, alebo žije aktívnym životom.

Všetci sme ohrození poškodením zdravie našej chrbtice každodennými aktivitami.

Našťastie pre všetkých, sme našli pár jednoduchých, ale veľmi efektívnych cvikov pre Vás.

Tieto cviky podporia zdravie Vašej chrbtice a uľaví Vám od bolestí chrbta.

Robte tieto cviky pre zdravie chrbtice a odstránenie bolesti chrbta

 cvik 1

Položte sa na chrbát. Ohnite pravú nohu v kolene. Ľavú nohu natiahnite nahor ku stropu. Chyťte ju rukami a pritiahnite ju k svojmu trupu. V pozícii vydržte po dobu 30 sekúnd. Opakujte dvakrát na každú nohu.

cvik 2

 

Z rovnakej pozície na chrbte ohnite obe nohy v kolenách. Pritiahnite ľavú nohu oboma rukami k trupu, držte nohu za koleno. Vydržte v pozícii po 20 sekúnd. Opakujte 2x na obe nohy.

cvik 3

 

Položte sa na chrbát a pretiahnite pravú ruku do strany v pravom uhle k telu. Ľavú nohu natiahnite rovno. Presuňte pravé koleno na ľavú stranu a pretiahnite ho čo najďalej do strany to pôjde, koleno sa skoro dotkne ľavej ruky. Vydržte v pozícii 20 sekúnd. Opakujte2x pre každú nohu.

cvik 4

 

Položte sa na chrbát a ohnite ľavú nohu v kolene. Dolné polovicu nohy prekrížte cez ľavé stehno a koleno by malo smerovať smerom von do strany v pravom uhle. Opatrne pritiahnite ľavú nohu k telu. Vydržte v pozícii 30 sekúnd. Vymeňte nohy a opakujte.

cvik 5

Oprite sa v kľaku o pravú nohu a ľavú nohu natiahnite za seba. Ľavá noha musí byť ohnutá v kolene. Vydržte v pozícii po dobu 30 sekúnd. Vymeňte nohy a opakujte.

cvik 6

Položte sa na pravý bok. Ohnite ľavú nohu v kolene a pritiahnite členok k telu ľavou rukou. Opatrne pritiahnite členok, budete cítiť pretiahnutie ľavého stehna. Nemusíte ohýbať chrbticu. Vydržte v pozícii po 30 sekúnd, potom opakujte na druhú stranu.

cvik 7

Postavte sa na vzdialenosť paží k stolu. Ohnite vrchnú časť tela vpred, opatrne ohnite kolená až do bodu, kedy sa rukami dotknete hrany stola. Vaša hlava by mala byť na úrovni ramien a ruky pretiahnuté. Vydržte v pozícii po dobu 10 sekúnd.

You Might Also Like