Ryžová diéta, za pár týždňov 7 kíl.

Jej účelom je zníženie krvného tlaku, regulovať hladinu cukru v krvi a zlepšenie situácie ľudí s chorými obličkami. Táto strava sa začne prejavovať znížením hmotnosti za tri týždne 7 kíl.

Stravovanie:

Raňajky sú rovnaké každý deň: Šálka z varenej ryže vo vode, bez soli alebo cukru. Pre chuť môžete stlačiť trochu citrónovej šťavy a pridať trochu olivového oleja. Počas diéty využite hnedú (integrálne) ryžu. Na desiatu medzi raňajkami a obedom, zjedzte kúsok ovocia.

Obed – počas prvých 7 dní: šálka ryže, šálka fazule, hrach alebo šošovica, kúsok celozrnného chleba. Používať viac korenia a menej soli.

Večera – počas prvých 7 dní: šálku ryže a 150 g chudého mäsa (kuracie alebo morčacie prsia, bravčová kotleta, ryby). Nenechajte soľ mäso, len vypustite citrónovú šťavu. Môžete jesť krajec celý zrnitou chleba.

Obed – na druhých 7 dní: šálka ryže, kúsok celozrnného chleba.

Večera – na druhých 7 dní: šálku ryže a kúsok celozrnného chleba.

Tretí týždeň: Sledujte diétny plán z prvého týždňa, takže môžete pridať mliečnu desiatu medzi obedom a večerou (200 ml mlieka alebo malého ovocného jogurtu).

You Might Also Like