Problémom je skutočnosť, že cukor zvyšuje energiu vo forme čistých kalórií. Doprajte Vášmu telu omnoho menej cukru vďaka tomu, že zistíte, kde všade sa skrýva.

Všetci vieme, že príjem cukru nám dodáva energiu a zhoršuje našu náladu pri depresii. Mnohí z nás však užívajú vysoké množstvá cukru, dokonca ani nevedia.

Problémom je skutočnosť, že cukor zvyšuje energiu vo forme čistých kalórií. Naše telo šetrí tieto kalórie so špecifickými enzýmami, ktoré ovplyvňujú naše zdravie. Navyše, cukor môže spôsobiť nadváhu, ochorenie srdca a oslabený imunitný systém.

Denné odporúčané dávkovanie

Denná odporúčaná dávka cukru je takmer 13 lyžíc. Ide o obsah cukru v 8 čokoládových sušienkach alebo 2 plechovkách nealkoholických nápojov. Polovica odporúčanej dávky sa má konzumovať prostredníctvom prírodných produktov.

Kde sa skrýva cukor?!

  • V nízkotučných výrobkoch, kde je chuť kompenzovaná cukrom;
  • V polievkach a omáčke;
  • V nealkoholických nápojoch.

Označovanie produktov

Vždy čítajte štítky s výrobkami opatrne. Ak výrobok obsahuje až 5 g cukru v 100 g výrobku, potom sa ho môžete tešiť, ale ak existuje viac ako 10-15 g cukru, mali by ste tento výrobok vylúčiť.

You Might Also Like