Prinášame Vám 9 cvičení s perfektným video návodom na krásne, rovné, vypracované bruško. Veď kto by po takom netúžil?

Kto nepotrebuje pre svoj dobrý pocit ploché brucho?

Toto je pre mnohých ľudí veľmi ťažké dosiahnuť. V žiadnom prípade nič nepredstavuje nepredvídateľnú príležitosť, aby ste to dokázali.

Existujú rôzne aktivity, ktoré objektívne vaše abs, ale táto rutinná činnosť sľubuje vám najlepšie výsledky. Všetko, čo potrebujete, je asi 10 minút z vášho dňa na vykonávanie aktivít. Na šancu, že ich robíte dôsledne, čoskoro budete sledovať výsledky

Praktiky pre domáce cvičenie

1. Roll

Spočíva na zamotaní na chrbte. Presuňte nohy priamo na strechu a ruky roztiahnite po stranách. Začnite tým, že svoje nohy smerom nadol k zemi, ale bez toho, aby ste sa jej dotkli.

Znova prineste kolená do trupu a znova stúpte. Aktivita zasiahne vaše nižšie abs. Urobte to po dobu 30 sekúnd a odpočinku.

2. Veterné mlyny

Zostávajte v nerozoznateľnej pozícii od minulého cvičenia s nohami hore. V každom prípade, tentokrát bežíte s nohami na stranu. Položte nohy na druhú stranu tak blízko k zemi, ako môžete bez toho, aby ste sa jej dotkli.

Vykonajte činnosť po dobu 30 sekúnd a prepínajte strany po celý čas. Táto aktivita je neuveriteľná pre vaše bočné svaly a nižšie abs.

3. Hviezdica

Ležať na zemi s oddelenými nohami a oddelené ramená. Ruky sú nad tvojou hlavou. Dotknite sa inverznej nohy na inverznú ruku. Uistite sa, že dýchatete legitímne, dýchate a neustále dýchajte. Urobte to znova po dobu 30 sekúnd.

4. Horolezci

Dajte ruky na zem a priviesť svoje telo na prsty. Uistite sa, že vaša chrbtica je rovná od toho, aby bola beeline pre toe. Prineste kolená do kufra vymenením nohy na 30 sekúnd. Držte si brucho v chrbte.

5. Ruské zvraty

Posaďte sa a priblížte brušnú oblasť približne na 45 stupňov od najskoršieho štádia. Vaše nohy môžu byť buď na zemi, alebo si ich môžete vziať, v závislosti od úrovne potrieb, ktoré potrebujete.

Začnite ohýbať brušnú oblasť tým, že obidve ruky posuniete po stranách. Nechajte svoje oči teba v tvári neustále a oddychujte. Táto aktivita je úžasná pre vašu stranu abs. Urobte to na 30 sekúnd.

6. Dosky

Získajte svoje telo v push up pozíciu a zdvihnite jednu nohu na prospech kolena skrútený na 90 stupňov okraj. Uistite sa, že vaša chrbta je rovná a držte túto pozíciu 15 sekúnd.

Držte žalúdok a prepnite nohy. Držte znova po dobu 15 sekúnd a dýchajte a dýchajte po celom cvičení.

7. Jednotlivé striedanie nôh

Ležať na chrbte a rozložte ruky do strán. Zdvihnite nohy až po strechu a začnite sťahovať jednu nohu a potom druhú.

Vaše nohy by mali byť rovné a neustále rozvíjané. Keď ich orezáte, zaistite, aby sa nedotýkali zeme. Aktivita aktivuje vaše spodné abs. Vdychujte a urobte to na 30 sekúnd.

8. Dvojité kruhy nohami

Ležať na chrbte nohami priamo na zemi. Začnite robiť kruhy na správnu stranu po dobu 30 sekúnd a znovu vykonajte činnosť tým, že robíte kruhy na jednej strane. Pokračujte v dýchaní v priebehu celého cvičenia.

You Might Also Like