Pri chudnutí treba zmeniť stravu, odoprieť si nezdravé jedlá. Ale pokiaľ neviete, kde ubrať, dnes sa dočítate o 4 jednoduchých tipoch pre Váš úžasný pocit.

Znížte príjem soli

Soľ je známa ako hlavná príčina zadržiavania vody v tele. Potraviny s vysokým obsahom soli vám spôsobia nafúknutie a nafúknutie. Zvýšenie hladín sodíka v tele vedie k zvýšeniu množstva vody v tele, čo vedie k zvýšeniu objemu buniek. Tento proces povedie nielen k váhe vody do tela, ale aj k zvýšenému krvnému tlaku, riziku srdcových ochorení a mŕtvice.
Malá skutočnosť je, že surová cibuľa je jedným z činidiel zadržujúcich vodu. Nielen, že zabraňuje zadržiavaniu vody, ale tiež pomáha detoxifikovať telo, čím zabraňuje vzniku obličkových kameňov. Pridajte jednu surovú cibuľu do  večere a budete chudnúť kilá cez noc.

Jedzte väčšie raňajky

V nedávnej štúdii, ktorú urobili lekári lekárov, podľa výsledkov skupina obéznych žien odčerpala 18 libier po 13 mesiacoch tým, že konzumovala okolo 700 kalórií pri raňajkách, 500 v obede a 200 pri večeri. Druhá skupina jedla rovnaké jedlá, ale mala 200 kalórií ráno a 700 v noci a stratilo len 7 libier.
Zdá sa, že pri ľahkej raňajke sa neobnoví váš vyčerpaný glykogén, čo vám znižuje energiu, zvyšuje chuť do jedla a ukladá tuky.

Čerstvé ovocie

Vždy udržiavajte čerstvé ovocie pripravené na tie chvíle, kedy hladuje čokoláda hneď popoludní. Budete udržiavať normálnu hladinu cukru v krvi, vyhnúť sa extra kalórií so zdravšou alternatívou.

Vylúčte nezdravé nápoje

Napriek tomu, že to nevyzerá toľko, veľké percento nežiaducich kalórií sa denne spotrebúva zo sladkých nápojov.
Šťava, limonáda, sóda a najtvrdšie zo všetkého, by sa malo vyhnúť vínu po práci z dôvodu vysokého množstva pridaného cukru. Namiesto toho piť veľa uhorky vody. Nielen, že zostanete hydratovaný, môže vám pomôcť spadnúť dobre a dokonca sa cítiť lepšie.

You Might Also Like