Pôvodná ryžová strava bola vytvorená v roku 1939 autorom dr. Walter Kempnerom. Schudnite vďaka ryžovej diéte za týždeň až 3 kilá!

Pôvodná ryžová strava bola vytvorená v roku 1939 autorom dr. Walter Kempnerom

Jeho cieľom v tom čase bolo zníženie krvného tlaku, regulácia hladiny cukru v krvi a zlepšenie situácie ľudí s chorobnými obličkami. Keď táto strava začala prejavovať účinky a znižovať hmotnosť, mnoho ľudí začalo používať na chudnutie. Tu je verzia tejto diéty, ktorá vám pomôže znížiť zo 7 na 10 libier len za tri týždne.

Stravovanie

Raňajky sú rovnaké každý deň: pohár (servírovanie) varenej ryže vo vode, bez soli alebo cukru. Na chuť môžete stlačiť trochu citrónovej šťavy a pridať trochu olivového oleja. Počas stravovania používajte hnedú (integrálnu) ryžu. Pri občerstvení medzi raňajkami a obedom jesť kúsok ovocia.

Obed – za prvých 7 dní: šálka ryže, šálka fazule, hrášku alebo šošovice, kus celozrnného chleba. Použite viac korenia a menej soli.

Večera – za prvých 7 dní: šálka ryže a 150 gramov chudého mäsa (kuracie alebo morčacie prsia, bravčové kotlety, ryby). Mäso nesolejujte, odčerpajte len citrónovú šťavu. Môžete jesť plátok celozrnného chleba.

Obed – za druhé 7 dní: šálka ryže, kus celozrnného chleba.

Večera – za druhé 7 dní: šálka ryže a kus celozrnného chleba.

Tretí týždeň: Postupujte podľa plánu stravovania od prvého týždňa, aby ste medzi obed a večeru mohli pridať mliečne občerstvenie (200 ml mlieko alebo malé ovocné jogurt).

You Might Also Like