Pá,pá, nafúknuté bruško.

Týchto 5 jednoduchých tipov môže pomôcť:

Znížite soľ

Soľ je nutná a prospešná zložka nezdravého stravovania. Telo zadržiava vodu, ak jete veľa soli, môže to spôsobiť nerovnováhu vody a soli v tele a to je nie príliš dobré ak mávate problém s nafúknutým bruškom a tak isto aj nadváhou. Ak jedávate náročne spracovavané potraviny, ako je rýchle občerstvenie, mrazené večere atď, budete s najväčšou pravdepodobnosťou jesť veľa sodíka. Ďalšiou známkou toho, že užívate príliš veľa sodíka, je solenie všetkého vášho jedla. Uložené sacharidy udržavajú trikrát viac vody, ktorá vás nadúva a taktiež nemôžte schudnúť, takže ak ste náročný, budete si musieť začať zvykať na menej solí, len pre vaše zdravie.

Piť vodu

Keď pijete veľa vody to znamená, že budete mať plochšie bruško! Telo volá po vode, keď sme mierne dehydrovaný, vaše telo potrebuje, aby sa voda doplnila za každú cenu.

Nežujte žuvačky

Žuvačkami  prehĺtate vzduch, a potom plníte váš žalúdok vzduchom, rovnako ako keď fúkate do balóna. A v prípade, že žuvačku, ktorá je bez“cukru“je to dvojitá pohroma.

Nepite bublinkové vody

Tieto nevinné malé bublinky rozhodne pre pobyt v zažívacom trakte nie sú vhodné a príjemné a potom tam budujú nadbytočný plyn. Ak vás trápi nafúknuté brucho, je nutné odstrániť všetky sódovky.

Nejedzte cukor

Umelo sladené výrobky – diétne limonády, žuvačky, cukríky a proteínové tyčinky, obsahujú cukrové alkoholy, náhrady cukru alebo aj prírodné produkty, ktoré tvoria prebytočný plyn (a dokonca aj zažívacieho traktu). Jedena zdravá výnimka: cukrový alkohol xylitol (čítaj: Zi-Li-Tol, že v prebytku, má mierny potenciál vytvárať zažívacie problémy). Xylitol je zdravý pre vás, pretože má minimálny vplyv na hladinu krvného cukru a nič na úrovni inzulínu.

You Might Also Like