Orechy a semienka môžete jesť aj pri chudnutí? Samozrejme! Prečítajte si, koľko denne môžete zjesť.

Orechy a semienka môžem ich jesť pri chudnutí? Orechy a semienka sú typické svojou vysokou kalorickou hodnotou vďaka veľkému pomeru tukov v sebe. Ale tieto zdravé tuky a ďalšie účinné látky vylepšujú Vaše zdravie, trávenie, látkovú výmenu a podporia aj Váš imunitný systém. Tukov sa netreba báť. Zdravé chudnutie by malo zahŕňať aj orechy a semienka pre príjem „dobrých“ tukov. Pri každom chudnutí nikdy nesmiete úplne vylúčiť príjem tukov, pretože tuky, sacharidy a aj bielkoviny musia tvoriť súčasť jedálničkou, aby nedošlo ku podvýžive organizmu. Tuky, bielkoviny a aj sacharidy naše telo nevyhnutne potrebuje pre zachovanie zdravia.

Koľko môžte zjesť orechov alebo semienok?

Aj napriek tejto vysokej kalorickej hodnote sa ich nemusíte báť, pretože na jedno jedlo nikdy neskonzumujete 100 g naraz. Počas chudnutia je ideálne konzumovať orechy alebo semienka pridaním do raňajok, obeda alebo do večere 10 – 25 gramov na jedno jedlo a to 2 – 3 krát v týždni. Orechy aj semienka preferujte nepražené a nesolené. Napríklad: na raňajky si dajte tmavé pečivo s domácou nátierkou a vrch posypte 1 – 2 ČL ľanových alebo slnečnicových semienok. Obed: zeleninový šalát s kúskami mäsa a syru plus navrch posekané vlašské orechy alebo tekvicové semienka. Ku večeri môžete tak isto na zeleninový šalát pridať posekané mandle 1 – 2 PL. Dva až tri krát v týždni si obohaťte svoje jedlá orechmi alebo semienkami.

You Might Also Like