Nikto nechce mať tučné ruky. Dnes Vám prinášame 6 jednoduchých cvičení, ako sa zbaviť nechcených tučných rúk.

Nikto nechce mať tučné ruky. Predstavte si, že zdvihnite ruku alebo tlieskate rukami a začnete cítiť tuk. Keď vezmeme do úvahy, že sa otáčajú zbrane sú nepríjemné, predstavíme vám niektoré cvičenia, ktoré vám pomôžu zničiť tuk.

 Začnite cvičením

1.Začnime s cvičením nazvaným tricepsmi návratmi. Ak chcete začať s týmto cvičením, otočte sa o 45 stupňov. Ak máte pocit, že potrebujete, ohýbať aj kolená. Pokračujte v ohýbaní paží a vytiahnutí lakťov, až kým sa nerovnú trupom a zostanú v tejto polohe a narovnávajú za sebou ruky. Stláčanie tricepsov na ceste späť je nevyhnutné. Keď raz zatočíte ruky do polohy, odkiaľ ste začali, zopakujte. Opakujte všetko od desiatich do pätnásťkrát.

Druhé cvičenie, ktoré musíte urobiť, sa nazýva pokles tricepsu. Postavte sa pred robustnú stoličku a položte si ramená na plece. Ohýbajte nohy smerom nadol a chrbtom blízko k stoličke, narovíte si ruky a udržiavajte do určitej miery ohnuté lakte. Potom postupne ohýbajte lokty a znižujte svoje telo. Zostaňte v tejto polohe krátko a potom sa vráťte späť do východiskovej pozície.

Tretím typom cvičenia sú kliky. Dostaňte sa na zem na kolenách a položte ruky na zem, okolo seba od seba. Vytlačte nohy za sebou a stlačte ruky. Dbajte na to, aby ste zadali rovno, rovnobežne s podlahou. Sklopte svoje telo na podlahu, kým vaše lakte nedosiahnu uhol 90 stupňov. Postupne tlačte späť, kým nedosiahnete pôvodnú pozíciu.

Štvrtým cvičením – Na toto cvičenie budete používať váhy. Držíte závažia, postavte sa nohami od seba na šírku ramien a kolená sa do určitej miery ohýbajú a držte svoje ruky po stranách. Postupne začnite sťahovať záťaže a potom stlačte lopatky spolu. Zostaňte v tejto polohe na chvíľu a potom znížte hmotnosť.

Piatym cvičením je predĺženie tricepsu. Toto cvičenie sa vykonáva stojacim s vašimi nohami ramennej šírky od seba a držať váhy v rukách. Zdvihnite závažie nad vašu hlavu a potom ohnite svoje lakte dozadu, za vašou hlavou. Zdvihnite závažie späť do počiatočnej polohy a opakujte všetko desať až pätnásťkrát.

Posledným cvičením je push push. Toto cvičenie je vykonané ležiace na vašej strane s kolená a boky stohované. Dajte spodnú ruku cez trup, držte ruku na ramene a druhú ruku položte na podlahu priamo pred sebou. Stlačte triceps, zatlačte svoje telo a potom ho znížte. Zopakujte celú vec desaťkrát.

You Might Also Like