Niektorí ľudia môžu jesť čo chcú po celý život a stále sú chudí a cítia skvelo. Ak aj Vy ste úplne opačný prípad, máme pre Vás účinné riešenie!

Ak sa vám nepáči ako vyzeráte, mohlo by tu byť veľa dôvodov, prečo ste nedokázali udržať perfektnú postavu. Niektorí ľudia môžu jesť čo chcú po celý život a stále sú chudí a cítia skvelo.

Každopádne existujú ľudia, ktorí bojujú proti neustálej bitke medzi tým, že majú nadváhu a sú fit. To môže byť spôsobené zlými návykmi a životným štýlom, ktoré si za posledné roky zaviedli. Teraz budete čítať  7 návykov, ktoré môžete alebo nemáte, ale mali by ste si ich uvedomiť a zistiť, či ste priamo ovplyvnení ktoroukoľvek z nich.

  1. Stres

Stres má negatívny vplyv na váš metabolizmus. Stimuluje telo a myseľ, aby si vyžiadali viac jedál, čo vedie k jedlu viac, ako by ste mali. Jedlo sa stáva riešením pre niektoré problémy, ktorým čelíte v súčasnosti. Je to pre niektorých ľudí veľmi zlé. Uľahčite stres a zistíte, že túžba po jedle sa zastaví.

  1. Hladujete

Mnoho ľudí verí, že menej jedla povedie k zníženiu hmotnosti. Každopádne, ak konzumujete jedno veľké jedlo, vaše telo sa pokúsi využiť všetky živiny a tuky z toho jediného jedla. To nie je dobré pre vaše zdravie. Keď preskočíte raňajky, čo je, ako už viete, najdôležitejšie jedlo počas dňa, vaše telo bude túžiť viac jedla cez zvyšok dňa. Aby ste dosiahli najlepšie výsledky, mali by ste jesť počas dňa vyčerpať 5 menších jedál a nezabudnite, že by ste nemali jesť po 8 hodinách. Možno je to ďalší dôvod, prečo ste sa nedokázali roztrhnúť.

  1. Jete rýchlo

Rýchle jedenie môže viesť k mnohým problémom. Keď som bola dieťa, moji rodičia ma naučili žuchnúť jedlo 30-40 krát pred prehltnutím. Mnohí ľudia nerealizujú tento proces, ale zdá sa, že je to najlepší spôsob, ako jesť vaše jedlo. Je tiež známe, že telo potrebuje pol hodiny na strávenie jedla, aby ste vedeli, že ste sa uspokojili. Takže nejedzte príliš rýchlo, pretože by to mohlo viesť k konzumácii väčšieho množstva jedla, čo bude mať za následok nadváhu.

  1. Málo spánku

Keď chodíte spať neskoro, existuje nerovnováha hormónov vo vašom tele, najmä leptín a ghrelin. Leptinova práca vysiela signály do mozgu, aby si spomenula na telo, že ste sa uspokojili. Ghrein spúšťa hlad. Počas spánku sa zbavíte týchto hormónov toho, čo potrebujú na udržanie vášho dobrého zdravia. To je dôvod, prečo si želáte jedlo tak neskoro, preto sa snažte mať aspoň 7 hodín kvalitného spánku denne, aby ste sa vyhli hladu.

  1. Prijímate priveľa kofeínu

Zvýšená konzumácia kofeínu môže stimulovať stresový hormón vo vašom tele, tiež známy ako kortizol. Kortizol vám môže stimulovať túžbu po potravinách, ktoré sú bohaté na cukor a tuk. To povedie k zvýšeniu hmotnosti, takže by ste mali byť vedomí zvýšenej konzumácie kofeínu.

  1. Veľa spracovaných potravín

Spracované potraviny môžu spôsobiť nadváhu. Tieto potraviny obsahujú vysoké množstvo tuku a cukru, ktoré znižujú úbytok hmotnosti. Cookies, hranolky, mrazené potraviny a koláče zvyšujú vašu váhu. Zbavte sa spracovaných potravín a určite sa budete cítiť lepšie zvnútra i vonku.

  1. Nedostatok vody

To znamená, že nepijete dostatok vody. To je najzákladnejšia potreba nášho tela. Na druhej strane mnohí ľudia nahradia vodu nezdravými nápojmi, ktoré pridávajú len viac kilogramov na svoju hmotnosť. Pri spotrebovaní 2 litrov vody sa váš metabolizmus zvýši a v žalúdku bude menej miesta. Voda tiež znižuje šance na infarkt, bolesti hlavy a je veľmi užitočná pri detoxikácii tela. Uistite sa, že si to pamätáte.

You Might Also Like