Naše zdravie porušujeme tým, že opakujeme zlé návyky a priberáme vďaka tomu, že nedokážeme odolať a to je fakt! Skoncujte s tým.

Naše zdravie porušujeme tým, že opakujeme zlé návyky, a to je fakt. Často dokonca aj nevedome prinášame dodatočné kalórie, tuky, sacharidy, kým neuvidíme, že počet kíl vyskočil z 3 na 4 kilogramy..

 Podrobnejší rozpis:

  1. Piť aspoň jeden pohár sódy denne. To pohár šťavy sa dostáva okolo žalúdka. Verte tomu alebo nie, sýtená šťava je 5 krát viac škodlivá než akékoľvek mastné jedlá.
  2. Jedzte potraviny s cukrom. Odborníci neustále odporúčajú, aby sa cukor v čaji, káve alebo prírodných šťavách, ktoré si vyrobil sám. Sú chutné bez cukru a menej tuku.
  3. Často budete jesť syr. Vieme, že chuť úžasné, ale obmedziť sumu.
  4. Pijete alkohol niekoľkokrát týždenne. Je táto suma potrebná?
  5. Do potravín dávate príliš veľa soli. Soľ otvára chuť do jedla a povzbudzuje zbieranie vody v tele, takže premýšľajte dvakrát pred tým, ako sa dostanete do soľnej trepačky.
  6. Môžete jesť väčšie jedlá.
  7. Jesíte neskoro bez toho, aby ste sa držali pravidla, keď nie je čas večera.
  8. Môžete jesť z bolesti, radosti, nudy, úzkosti … v tých chvíľach sa môžeme dostať hlbšie, nevedome.
  9. Často konzumujeme mliečne výrobky s „nízkym obsahom tuku“. Sú to falošní priatelia, zmieria sa s touto skutočnosťou.
  10. Nemáte dostatok bielkovín. To je zlý zvyk, ktorý narušuje reguláciu hladiny cukru v krvi.

You Might Also Like