Najlepšie raňajky pre diétu a chudnutie

Ananás, melón a jogurt

Grécky jogurt je zdravá strava a má veľa bielkovín, takže vynechajte všetky ostatné zdroje bielkovín teraz. Len mix ovocia a jogurtu a bobule s ním.

Na noc ovos

Jednoduché a chutné pre odstránenie nafúknutého brucha.

Banán, mandle, jahoda a jogurt

Urobte smoothie. To má 350 kalórií a bielkovín 15 g.

Jablko. škorica, quinoa

Nie je v nich lepok, práve proteín a vláknina. Pridajte jogurt, taky pre lepšie trávenie; tiež jablká, škoricu, hrozienka a mandle.

Avocado 

Nízky obsah cukru,ale vysoký bielkovín a omega 3!

Ovocie a tvaroh

Tvaroh plus bobule a plody ovocia je ideálna kombinácia.

Chia perník 

Skvelé pre chudnutie a zastavenie chute na sladké. Chia kaša je tiež dobrá pre každého.

Losos a špargľa

Zdravotná bomba s viac ako 10 g bielkovín a iných dobrých bodov. Okrem toho, s nízkym obsahom kalórií!

Nátierka z vaječných bielokov

Nízky obsah kalórií, jemné a chutné , je vyrobená z bielkov, špenát, cibuľa, feta a papriky.

Tymián, cesnak, quinoa a vajcia

 Z tohto budete mať veľa vápnika a energie.

Tofu 

Úžasné tofu jedlo ľahko pripraviť aj v chladničke. Mix z papričky, lístkov koriandra, cibule, rasce.

Kokos a bobule.

You Might Also Like