Misia brucho! 8 jednoduchých a nenáročných cvičení, ktoré stihnete aj ráno!

Snívate o plochom a vypracovanom brušku? Ste na správnej adrese. Máme pre vás 8 jednoduchých a účinných cvikov, ktoré vám k vypracovanému bruchu pomôžu.

Znie to ako výzva, čo poviete?

1. cvik

1. Ľahnite si na brucho. Oprite sa o predlaktia tak, aby boli v pravom uhle.
2. Ramená by mali byť presne nad lakťami.
3. Zdvihnite trup opierajúc sa o prsty nôh a napnite brucho.
4. Nezdvíhajte zadok príliš vysoko a nemajte panvu ani príliš nízko pri zemi. Päty, bedrá a ramená by mali byť v jednej výške.
5. V tejto polohe vydržte určitý počet sekúnd – začiatočníci asi 30 sekúnd a každý týždeň o 10 sekúnd viac.

2. cvik

1. Dostaňte sa do pozície ako v cviku 1, ale držte sa na dlaniach.
2. Následne sa obráťte bokom opierajúc sa o ľavú ruku. Pravú zdvihnite tak aby tvorila s ramenami a ľavou rukou jednu líniu.
3. Udržte vzpriamenú pozíciu, zdvihnite zadok a vydržte v tejto polohe asi 20 sekúnd.
4. Vráťte sa do východiskovej pozície.
5. Opakujte aj na druhej strane. Každú ruku 4x.
Tu peux enchaîner, planche ventrale, planche latérales.

3. cvik

1. Dajte sa do pozície ako v cviku 1 a oprite sa o dlane.
2. Pamätajte na stiahnuté brucho, rovný chrbát a napnutý zadok.
3. Zdvihnite pravú ruku s jednokilovou činkou až do výšky podpazušia.
4. Vráťte ruku do východiskovej pozície a opakujte s druhou rukou.
5. Zopakujte na každú ruku 20x.
Gainage avec haltères pour les bras

4. cvik

1. Dostaňte sa do pozície ako v cviku 1, len na dlane.
2. Pravú nohu zdvihnite (celý čas musí byť vystretá), a vráťte na miesto.
4. Opakujte s druhou nohou.
5. Cvičte asi minútu.

Parfait exercice d'abdos fessiers

5. cvik

Toto cvičenie je podobné predošlému, ale okrem nohy zdvihnite aj opačnú ruku, tzn. pravá noha a ľavá ruka, ľavá noha a pravá ruka. Cvičte asi minútu. Majte na pamäti stiahnuté brucho a napnutý zadok.

Restez bien dans l'axe en contractant.

6. cvik

1. Pozícia ako v 1. cviku, avšak na dlaniach.
2. Následne podsuňte ľavú nohu k pravej ruke a potom naopak.
4. Cvičte asi minútu.

Le climber, un exercice complet, gainant et cardio

7. cvik

1. Ľahnite si na bok. Oprite sa o predlaktie a druhú ruku si dajte vbok a vrchnú nohu položte pred nohu opierajúcu sa o podložku.
2. Zdvíhajte bok nahor a opakujte pohyb smerom nahor a nadol.
3. Skúste udržať rovnováhu, držať brucho stiahnuté a ramená vzpriamené.
4. Opakujte 30 sekúnd na každú stranu.

Un super exercice pour affiner la taille

8. cvik

Ľahnite si na podložku. Zdvihnite sa na dlane. Dlane by mali byť v jednej línii s ramenami. Napnite brucho. Robte kliky. Opakujte 10x-krát po 3 série.

Les pompes ou push-ups. Classiques et très efficaces.

You Might Also Like