Len 4 minúty tohto účinného cvičenia a stratíte hmotnosť ľahšie, ako ste si kedy vedeli predstaviť!

Čo musíte urobiť pre tieto jednoduché cvičenia raz denne, ak chcete stratiť prebytočné kalórie? Táto metóda je pre rýchle chudnutie pre ľudí, ktorí nemajú čas na cvičenie a bol vyrobený podľa slávneho amerického fitness trénera Jim Sare.

Pán Sare je názoru, že tradičný tréning je neúspešný. Tu je príklad, ako schudnúť 150 kalórií za každých 60 minút. Jeho nová vzdelávacia metóda umožňuje spálenie 100 kalórií len za 4 minúty, samozrejme, ak ste urobili všetko, tak ako máte.

.

Seret tiež hovorí, že ak máte pocit, že sú v perfektnom fyzickom stave, môžete obmedziť svoj čas na tréning len za 2 minúty.

Tento plán je zvlášť vyrobený pre tých, ktorí vedú neaktívne životy a unaví v cvičebnom centre len pár minút potom, čo sa začiatkom tréningu. Ak chcete tieto aktivity rutinu, pokúšať sa ich robiť s rodinným príslušníkom.

Skoky so zdvíhaním rúk.

Urobte to 10 krát.

Drepy

30 krát.

Kliky

Opakovane urobte 10 klikov.  Urobite to na podlahe, potom aj  na stenu.

Krokovanie vpred

Urobte to 10 krát na každú nohu. Budete cítiť zadok a stehná pri tomto cviku.

Saret naznačuje, že tento malý mix cvičenia treba vykonávať zakaždým, keď je to možné.

Cvičenie možno opakovať 4krát. Mali by ste urobiť pauzu jednej minúty medzi dvoma mixmi. A nakoniec tento malý mix cvičenie môže byť videný ako 20 minútové cvičenie.

To je dostačujúce. Saret hovorí, že energetický tréning v cvičebnom centre je vyžadovaný len u jedincov, ktorí potrebujú mať dokonalú fit postavu.

You Might Also Like