Koľko skutočne potrebujete denne chodiť, aby ste naozaj strácali na hmotnosti? Prečítajte si.

Ako chodiť a schudnúť?

Existujú dva faktory pre straty pri chôdzi.Môžete spáliť 400 kalórií za hodinu, ak ste pri chôdzi s rýchlosťou štyroch km za hodinu.

Ale nemusíte chodiť len 4km za deň. Môžete chodiť plus 3km a spáliť navyše 300 kalórií pre daný deň. Môžete chodiť na krátke vzdialenosti, rovnako, záleží na vašich každodenných činnostiach. Krokomer vám pomôže pri spaľovaní viac kalórií a budete realizovať svoj plán.

Krokomery a Chudnutie

Musíte si kúpiť náramok alebo krokomer, ak chcete znížiť váhu s chôdzou, sledovať svoje každodenné cvičenie. Tým sa zlepší šance na získanie výsledkov.

Krokomer je užitočný  a musíte ho starostlivo nosiť na bedrovej zóne. To má mnoho vlastností, a to nie je hmotnosti vôbec. Môže Vás informovať, koľko krokov budete mať v jednom dni.

Koľko krokov je potrebné urobiť, aby sme schudli?

Väčšina ľudí by mal mať 2000 krokov, ako spáliť kalórie a na zníženie hmotnosti. Môžete spáliť 100 kalórií len za pol km. Krokomer bude sledovať kroky, a stačí pridať ďalšie kroky vo svojom každodennom živote.

 

Mali by ste mať 10 000 krokov denne a schudnúť 1kilo za týždeň.

Existuje nejaký trik, ako regulovať chôdzu v náročnom dni?

Nepoužívajte autobus,všade chodte pešo.

Neparkujte auto v určitej lokalite, parkovať ďaleko a pešo chodte do cieľového miesta určenia.

Používať schody namiesto výťahu.

Ak máte krokomer potom môžete zistiť, koľko kalórií ste spálili a koľko váhy ste stratili. Tieto informácie budú veľmi užitočné a budete mať presný prehľad o tom, čo robíte cez chôdzu.

Krokomer je odporúčaný American Medical Association, pretože môžete mať lepšiu a účinnejšiu kontrolu chudnutia.

 

Štýl Chôdze

Niektorí ľudia majú rutiny alebo návyky, ktoré sú vyvinuté pre roky, a chôdza nie je jedným z nich.

Musíte sa sústrediť na oči 100 metrov dopredu a zdvihnúť bradu, stlačiť päste a narovnať chrbticu. Budete mať najlepšie výsledky z prechádzky.

 

You Might Also Like