Jesť a nepribrať? Sen každej ženy! Jasné, že je to možné! Tu je 14 jedál, ktoré môžete konzumovať bez akýchkoľvek výčitiek!

Často skúšate rôzne diéty, ktoré Vám diktujú jesť stále dookola tie isté potraviny a často tiež väčšinu ostatných potravín vylučujú a ich konzumáciu zakazujú. Samozrejme sa to po nejakom čase stane únavné a stereotypné, čo má odstrašujúci účinok na Vašu motiváciu pre chudnutie a zdravé stravovanie.

Stále však našťastie existujú potraviny , ktoré môžete konzumovať bez obmedzenia, a to aj v prípade, že sa snažíte pracovať na formovanie, alebo udržanie vašej postavy. Sú málo kalorické, bohaté na vlákninu, ktorá vás nasýti bez rizika nabratie hmotnosti.

1) Karfiol, brokolica a kapusta

Tieto potraviny sú vašimi najlepšími priateľmi v boji proti nadmernému tuku a hmotnosti. Konzumácia karfiolu a brokolice bude robiť zázraky pre vašu postavu.

2) Bobule: jahody, brusnice, ríbezle

Tieto plody sú extrémne bohaté na vitamín C a tiež vynikajúci diuretiká, ktoré odstraňujú prebytočnú vodu z tela. Jahody zlepšujú váš kardiovaskulárny systém a tiež zvyšujú efektivitu trávenie.

3) Šalát

Šaláty môžete konzumovať v extrémne veľkých množstvách. Sú skvelým zdrojom kyseliny listovej – 1 listový šalát obsahuje 3 kcal.

4) Slivky a jablká

Slivky sú plné draslíka a vitamínu C, ktoré udržujú vaše orgány a srdce zdravé. Zlepšujú trávenie a spôsobujú, že sa necítite vyčerpane. Iba 50 kcal získate z konzumácie jedného jablka.

5) Ananás

Toto ovocie je jedným z najlepších spojencov v procese chudnutia. Prítomnosť bromelainu v jeho dužine pomáha metabolizovať bielkoviny a spaľovať tuky.

6) Vajcia

Toto jedlo možno konzumovať kedykoľvek počas dňa bez obáv z nárastu hmotnosti. Skúste si vybrať varené vajcia pred vyprážanými variantmi.

7) Červená repa

Táto zelenina je bohatým zdrojom mangánu a ďalších živín. Reguluje hladinu cukru v krvi, posilňuje svaly a spaľuje nadbytočný tuk vo vašom tele. Iba 40 kcal je obsah na priemernú porciu.

8) Uhorka

Táto skvelá zelenina vám pomôže získať štíhlejší pas a tvar tela, bojuje s opuchmi a predstavuje nepostrádateľnou zeleninu pre ľudí, ktorí chcú schudnúť.

9) Cuketa

Obsahuje v jednej porcii len 42 kcal. Zlepšuje črevnú funkcie a normalizuje pomer vody v tele.

10) Riasy

Tento bohatý zdroj jódu vám bráni v získavaní váhy, normalizuje hormóny a pomáha normálne fungovať štítnej žľaze.

11) Melóny

Tieto plody obsahujú iba 60 kcal na kus. Podporujú dobré trávenie a odstraňujú prebytočnú vodu z tela.

12) Mandarínky, grapefruity a pomaranče

Citrusové plody sú rozhodne najlepšie bojovníci proti tuku a nadmernej hmotnosti. Sú plné vitamínu C, flavanoidy a vlákniny. Tieto plody zlepšujú vaše celkové zdravie, pomáhajú pokožke, pečeni, trávenie a uspokojujú vás.

13) Baklažán

Jedna porcia pečeného, ​​alebo grilovaného baklažánu má iba 24 kcal. Môžete si ho vychutnávať bez obmedzenia.

14) Zeler

Táto zelenina sa skladá v 95% z vody. Vďaka svojim silným diuretickým vlastnostiam detoxikuje telo a pomáha vám schudnúť.

 

You Might Also Like