Jedzte toto na raňajky každé ráno a uvidíte ako sa zázračne Váš tuk z celého tela začne strácať deň po dni!

Výsledky ukázali, že skupina, ktorá jedla ovsenú kašu na raňajky mali najmenší hlad počas dopoludnia a popoludní, a spotrebovávajú o 31% menej kalórií na obed. Títo ľudia s nadváhou zo skupiny predviedol ešte lepšie, stravovanie o 50% menej kalórií na obed. Účastníci z ostatných skupín cítili hlad už tri hodiny po raňajkách. Je zaujímavé, že druhá skupina jedla rovnaké množstvo kalórií ako v prvej skupine, napriek tomu cítila hlad skôr ako ostatní. Toto je kvôli schopnosti ovsených vločiek zostať v žalúdku dlhšie. Cornflakes nemajú rovnakú schopnosť a tiež spôsobujú prudký vzostup hladiny glukózy v krvi, ktorá sa náhle stráca.

To je len jeden z mnohých výskumov, ktoré uznávajú ovsené vločky ako najužitočnejšie jedlo pre chudnutie. Pokiaľ chcete konzumovať 31-50% menej kalórií v priebehu dňa, ovsená múka by mala byť vaša voľba, ako začať deň.

Prečo ovos?

Ovsené vločky sú zdravé a chutné.Je potrebné ich kombinovať s ďalšími jedlami, aby ste mohli mať efektívne chudnutie. Pridať ako doplnok k miske šalátu alebo konzumovať s rôznym ovocím.

Budete sa cítiť plný dlhšie

Ovos obsahujú vlákninu, ktorá zvýši objem potravín a stimulujú trávenie. To je dôvod, prečo ovos je tak užitočný, keď sa snažíte schudnúť.

znižuje hladinu cholesterolu

Obsah zdravej vlákniny ovsa môže znížiť hladinu zlého cholesterolu (LDL) v krvi. Týmto spôsobom, ovsené vločky zachovajú kardiovaskulárne zdravie a znížujú riziko srdcových ochorení a mŕtvice.

Znižuje krvný tlak

Ovos môže regulovať krvný tlak, obsahujú rastlinné vlákna s názvom lignanov, ktoré môžu znižovať krvný tlak o 30%.

Znižuje riziko vzniku rakoviny

Podľa štúdie z British Medical Journal, ovos znižuje riziká hrubého čreva, prsníkov, prostaty a rakoviny vaječníkov.

You Might Also Like