Jednoduché cviky pre ploché bruško. Leto sa blíži.

Leto je už veľmi blízko, mali by ste začať cvičiť už teraz , ak chcete byť v čo najlepšej kondícii pre horúce letné dni!

Chodíte do posilňovne, robíte cvičenie na brucho, jete zdravo, ale nevidíte ešte žiadne viditeľné výsledky? Nebojte sa, existuje riešenie!

Robte tieto 4 cvičenia a vyrysuje sa nielen vaše bruško, ale aj zvyšok tela. Takže choďte do toho a začnite cvičiť, nech môžete v sexi bikinách predviesť svoje vyšportované telo!

cvik 1

Vezmite si činky malé váhy a použite je skôr pre udržanie rovnováhy, než pre posilňovanie svojich bicepsov.

Pustite si obľúbenú hudbu a postavte sa tak, aby vaše nohy boli na šírku ramien a udržujte telo v priamom postavení. Ohnite sa na stranu bez ohnutia kolená.

Opakujte, kým vydržíte.

cvik 2

Posaďte sa na zem s nohami ohnutými a pripravte sa. Vezmite jednu z činiek v ruke a oddiaľte nohy tak že ich budete tlačiť hore. Začnite si odovzdávať činku z jednej ruky do druhej nad kolenami v tvare čísla 8. Okrem posilňovanie brucha budete tiež znižovať celulitídu a vaše nohy budú naozaj pevné.

cvik 3

Položte sa na zem s nohami rovno. Podporte svoje telo tým, že jeden z vašich lakťov položíte na zem a začnite pomaly zdvíhať nohy hore bez ohýbania kolien v smere k tvári a dotknite sa ich druhú paží. Opakujte tento cvik 10 až 20 krát, v závislosti na vašej vytrvalosti.

cvik 4

Dajte si ruky za hlavu. Rozkročte svoje nohy a pomaly ohnite telo dole, držte chrbát rovno. Ohnite sa smerom doľava a potom doprava, takmer sa dotknite lakťom kolena.

You Might Also Like