Inšpirácie na chutné a zdravé raňajky

Raňajky je, ako sa hovorí, najdôležitejšie jedlo dňa. Napriek tomu mnohí ľudia majú zlý zvyk vybrať si nezdravé druhy paliva pre ich tela. Nielen, že je to zlý začiatok dňa, ale tiež im to môže brániť v dosiahnutí požadovanej hmotnosti. Existuje veľa možností, ako raňajkovať zdravo , ktoré sú rýchle a ľahko zapadnú do Vašej rannej rutiny.

Tu je zoznam niektorých z najviac zdravých potravín, ktoré zaistia aby Vaše telo dostávalo adekvátnu výživu. Nehovoriac o tom, že tieto potraviny môžu byť začlenené do mnohých plánov zdravej stravy.

  1. ovsené vločky

Pomáhajú zvýšiť spaľovanie tuku niekoľkými spôsobmi. V prvom rade je plná vlákniny, čo znamená, že sa cítite sýti dlhšie. Nebudete mať tendencie sa prejedať, alebo siahnuť po nezdravé desiatu za pár hodín po jedle. Po druhé, ovsená kaša uvoľňuje sacharidy pomaly. Ak budete konzumovať misku kaše pred ďalším cvičením, tak budete potenciálne spaľovať viac tuku počas svojho cvičenia.

  1. maliny

Nielen, že sú maliny osviežujúci spôsob, ako pridať trochu šmrnc prostým cereáliám, ale majú veľa zdravotných výhod. Maliny sú skvelým zdrojom antioxidantov, vlákniny a majú veľa vitamínu C a vitamínu K. Môžete chrániť vaše telo pred infekciou, zatiaľ čo budujete silné kosti. Tieto chutné bobule sú poriadna zdravá pecka!

  1. ľanové semienko

Či už chcete schudnúť, alebo si udržať zdravú stravu, ľanové semienko je veľmi zdravá potravina, ktorú by všetci mali konzumovať. Ľanové semeno obsahuje omega – 3 mastné kyseliny, antioxidanty a vlákninu. Avšak článok varuje, že celá semená môže prejsť vaše telo nestrávená, takže je lepšie je rozdrviť na prášok pred spotrebou.

  1. káva

Mnohí z vás si oddýchnu, keď vidí, že sa táto položka dostala do zoznamu! Nielenže Vás povzbudí ráno, ale antioxidanty a kofeín vo vašom nápoji môže pomôcť odvrátiť diabetes a ďalšie choroby.

  1. jogurt

Jogurt je zdravá dobrota, ktorá môže v skutočnosti zvýšiť šancu na schudnutie. Bielkovina v tomto jedle pomáha ľuďom získať štíhle svaly. Dajte pozor, aby ste zbytočne nepridávali cukor, alebo sladidlá, namiesto toho môžete voliť čerstvé jahody. Ďalším dôvodom prečo jesť jogurt: Bielkovina v ňom obsiahnutá Vám pomôže vyrysovať krivky Vašich svalov. Keď vedci kŕmili dve skupiny myší stravou s vysokým podielom tuku po 11 týždňov, myši, ktoré dostávali vodu s pridanou bielkovinou (typ bielkoviny prirodzene sa vyskytujúce v jogurte a ďalších mliečnych výrobkoch) vážili o 42% menej a mali o tretinu menej telesného tuku, než myši, ktoré pili iba čistú dobu, aj keď obe skupiny zjedli denne rovnaké množstvo kalórií. Proteíny kŕmenie jedáci takisto získali o 7 percent viac svalovej hmoty. Ušetrite kalórie a zbytočný cukor tým, že si vyberiete jogurt, ak ho potrebujete dochutiť, čo vyskúšať maliny?

  1. brusnicový džús

Osviežujúci poháre brusnicového džúsu pomáha podporovať zdravie srdca, okrem iných výhod. Pite brusnicový džús – nie sladký brusnicový koktail – a aj potom obmedzte množstvo, pretože je kyslé a veľké množstvo môže byť dráždivé na trávenie.

  1. vajcia

Vysoká koncentrácia bielkovín vo vajciach je to, čo z nich robí skvelú možnosť pre ľudí, ktorí sledujú svoju hmotnosť. Vajcia dodávajú bielkoviny, čo je skvelé pre chudnúci. V porovnaní so sacharidmi a tuky, bielkoviny vás udrží dlhšie sýte. Navyše v jednej štúdii, chudnúci, ktorí jedli na raňajky vajíčka sa cítili plnšie dlhšiu dobu a zhodili dvakrát tak veľkú váhu, než tí, ktorí dostali rovnaké množstvo kalórií z žemle na raňajky.

You Might Also Like