Iba pár minút denne a Vaše nohy budú neodolateľné!

Pokiaľ chcete odstrániť usadený tuk z vnútornej a vonkajšej časti stehien, potrebujete robiť tieto tri veci: kontrolovať denný príjem kalórií, piť veľa vody a začať túto oblasť cvičiť.

Pile drepy

Špičky nôh vytočte von, boky podsaďte. Nevystrkuj zadok, aj keď sa Vám bude trochu pohybovať hore a dole. Ruky môžete položiť napríklad v bok. Zatnite stred tela a robte drep.

Výpad do strany

Preneste váhu tela na jednu nohu. Druhou nohou ukročí do strany a akonáhle sa dotkne zeme, nahnite sa a tlačte boky dozadu za koleno. Cvičte 30 sekúnd na jednu nohu, potom a druhú. Vaša váha tela by mala spočívať na pätách a vaše koleno by nemalo presiahnuť špičku nohy.

Drep a výkop

Urobte drep a pri vstávaní vykopnite nôh vzad. Nohu nemusíte dvíhať nijako zvlášť vysoko. Ruky nechajte prirodzene pozdĺž tela, zatnite stred tela, ramená stiahnutá vzad.

Skater poskoky

Poskočte do strany a pri dopade sa zohnite k vonkajšej nohe. Vnútorné noha ide do pretiahnutie do strany. Čím nižšie sa dostanete, tým je pohyb účinnejší. Rukami sa dotknite zeme.

Zdvíhanie vnútorné nohy

Položte sa na zem na bok. Zdvíhajte spodnú nohu s natiahnutou špičkou hore a dole. Prevádzajte po 30 sekúnd na každú stranu.

krúžky nohami

Zostaňte v rovnakej pozícii. Budete dvíhať vrchný nohu. Namierte špičku vpred a zdvihnite napnutú nohu. Potom s ňou začnite krúžiť smerom vzad. Akonáhle precvičíte obe nohy. Opakujte cvičenie s krúžením vpred.

Zdvíhanie vonkajšie nohy

Položte sa do pozície pre doska na boku. Zdvíhajte napnutú vrchný nohu. Po 30 sekundách nohy vymeňte.

hydrant

Postavte sa na štyri. Ramená nad dlaňami, chrbát udržiavajte rovná. Zdvihnite pravú nohu nahor do strany, udržujte pravý uhol v kolene. To je všetko. Noha, ktorú cvičíte by sa nemala dotknúť zeme.

Hydrant s výkopom

Toto je v podstate rovnaké cvičenie, akurát budete nohu vykopávať. Takže akonáhle zdvihnete nohu, vykopnite smerom hore s napnutou špičkou.

You Might Also Like