Iba 10 minút denne musíte cvičiť a Vaše nohy budú neodolateľné! Tieto cvičenia zvládne každý!

Dobrou správou je, že nie je potrebné chodiť do posilňovne. Tento článok je o komplexnom cvičení, ktoré možno vykonávať u Vás doma. Potrebujete cvičením stráviť 12 minút denne, aby ste zhodili 1 cm na bokoch a stehnách za týždeň. Samozrejme, že to nebude ľahké, ale na konci budete radi. Boky a stehná sú pre ženy najťažšie časti tela čo sa týka chudnutia a zhadzovanie centimetrov. Takže začínať váhu zhadzovať až s príchodom jari nie je dobrý nápad.

Pokiaľ chcete odstrániť usadený tuk z vnútornej a vonkajšej časti stehien, potrebujete robiť tieto tri veci: kontrolovať denný príjem kalórií, piť veľa vody a začať túto oblasť cvičiť.

Pile drepy

Špičky nôh vytočte von, boky podsaďte. Nevystrkuj zadok, aj keď sa Vám bude trochu pohybovať hore a dole. Ruky môžete položiť napríklad v bok. Zatnite stred tela a robte drep.

 

Výpad do strany

Preneste váhu tela na jednu nohu. Druhou nohou ukročí do strany a akonáhle sa dotkne zeme, nahnite sa a tlačte boky dozadu za koleno. Cvičte 30 sekúnd na jednu nohu, potom a druhú. Vaša váha tela by mala spočívať na pätách a vaše koleno by nemalo presiahnuť špičku nohy.

Drep a výkop

Urobte drep a pri vstávaní vykopnite nôh vzad. Nohu nemusíte dvíhať nijako zvlášť vysoko. Ruky nechajte prirodzene pozdĺž tela, zatnite stred tela, ramená stiahnutá vzad.

Skater poskoky

Poskočte do strany a pri dopade sa zohnite k vonkajšej nohe. Vnútorné noha ide do pretiahnutie do strany. Čím nižšie sa dostanete, tým je pohyb účinnejší. Rukami sa dotknite zeme.

 

Krúžky nohami

Zostaňte v rovnakej pozícii. Budete dvíhať vrchný nohu. Namierte špičku vpred a zdvihnite napnutú nohu. Potom s ňou začnite krúžiť smerom vzad. Akonáhle precvičíte obe nohy. Opakujte cvičenie s krúžením vpred.

Zdvíhanie vonkajšej nohy

Položte sa do pozície pre doska na boku. Zdvíhajte napnutú vrchný nohu. Po 30 sekundách nohy vymeňte.

You Might Also Like