Dnes Vám predstavíme vynikajúcu Ketogénnu alebo ketónovú diétu s doplnkami výživy, ktoré zhodia kilá za Vás!

Ketónová diéta patrí medzi náročnejšie diéty a to z toho dôvodu, že jej jedálniček na chudnutie úplne vysadzuje cukry resp. sacharidy. Počas celého dňa môžme podľa ketónovej diéty skonzumovať maximálne 40g sacharidov, aby v tele nastala ketóza. Nie každý z nás si to môže kvôli zdraviu dovoliť a teda pred jej začatím by sme sa mali poradiť s lekárom alebo odborníkom na výživu.

Na oplátku nám Ketónová diéta sľubuje 7 kilový úbytok na váhe v priebehu mesiaca. Samozrejme každý z nás ma individuálne rozličný metabolizmus a počiatočnú váhu a teda toto číslo môže byť aj iné.

Sacharidy patria medzi najväčšie zdroje energie pre naše telo. Ich nedostatočný príjem teda prinúti náš organizmus hľadať zdroje tejto energie inde. A tým sa dostáva telo do stavu kedy začne spaľovať tukové zásoby. Tento stav sa nazýva ketóza a tým sa teda aj táto diéta nazýva Ketónová diéta.

Výhody Ketónovej diéty

– nepociťujete hlad, pomerne dobrá účinnosť na chudnutie, a v podstate môžte jesť čokoľvek ale s čo najmenším obsahom cukrov.

Nevýhodou Ketónovej diéty

je ale, že pri ketóze môže okrem iného nastať aj úbytok svalovej hmoty, musíme teda zaistiť vyšší príjem bielkovín. Inak môže nastať efekt spomalenia metabolizmu a s odstupom času sa chudnutie stane pomalším a v konečnom dôsledku znova priberieme schudnuté kilá naspäť. Taktiež môžte pociťovať únavu a slabosť a môžu sa dostaviť aj rôzne zdravotné problémy.

Povolené sú potraviny a jedlá z čo najmenším obsahom cukrov. Preferujte konzumáciu mäsa, veľa zeleniny, fermentované mliečne výrobky a rastlinné tuky ktoré nerušia stav ketózy.
Taktiež sú povolené bielkovinové produkty zo strukovín a obilnín . Stav ketózy nastáva približne po týždni. Veľký vplyv má ale počiatočný pomer tuku, rýchlosť metabolizmu.

Stravu konzumujte pravidelne 5x denne a v malých dávkach. Dôležitý je taktiež príjem tekutín, samozrejme zásadne nesladené.

Vhodné potraviny sú teda: mäso, kuracie, chudé hovädzie,ryby, nízko-tučné mliečne výrobky, vajcia, zelenina, orechy, niektoré ovocie – napríklad citróny, avokádo.
Nevhodné potraviny: múka, obilniny ryža, zemiaky, strukoviny, ovocie, sladkosti, káva, alkohol.

Po naštartovaní ketózy v našom tele si musíme dávať pozor, aby sme naše snaženie nezmarili vrátením sa ku nezdravej a vysokokalorickej stravy. Naše telo je síce nastavené na rýchle spaľovanie, ale týmto by sme si to iba sťažili. Taktiež po ukončení tejto diéty je potrebné pomaly nabiehať na bežnú stravu, inak hrozí jojo efekt.

Ketózová diéta je ale ešte stále vo svojom rannom zrode a aktuálne nie sú k dispozícií odborné štúdia, ktoré by potvrdili jej účinky na chudnutie a hlavne na naše zdravie. A teda pred držaním ketónovej diéty by ste sa mali najprv poradiť so svojim lekárom alebo odborníkom na výživu.

KetoDiet

KetoDiéta sa stáva v poslednom čase veľmi populárnou diétou na chudnutie. Je to v podstate ketónová diéta doplnená o proteínové doplnky výživy. Jej základným stavebným kameňom je taktiež Bielkovinová diéta.

KetoDiet je navrhnutá tak aby ste schudli rýchlo, účinne a údajne bezpečne bez negatívnych vplyvov. Je tomu naozaj tak, alebo je to len ďalšia namotávka na zbytočné mínanie finančných prostriedkov zúfalých ľudí, pokúšajúcich sa o schudnutie.
KetoDiéta údajne pomáha účinne vyriešiť problém s nadváhou bez toho, aby ste museli zbytočne hladovať, nekonečne počítať kalórie alebo jesť jeden druh nízkokalorickej potravy.

Základom KetoDiéty sú ochutené proteínové jedlá a nápoje obohatené o vitamíny, minerály a telu prospešné Omega 3 a 6, toré si môžme zakúpiť na oficiálnom e-shope.

Tieto doplnky výživy nám teda pomôžu k účinnému spaľovaniu tukov ďalej sú súčasťou programu rôzne pravidlá ako účinne schudnúť a taktiež oficiálna podpora od výživových odborníkov cez web stránku značky, ktorý majú za úlohu podporiť Vás ak si nebudete vedieť rady, vysvetliť a pomôcť.

Celý diétny plán proteínovej diéty KetoDiet sa skladá z 3 nadväzujúcich krokov, v priebehu ktorých schudnete, systematicky sa naučíte rozumnému stravovaniu, naučíte sa pravidelne jesť a dodržiavať pitný režim.

KetoDiéta sľubuje úbytok nadváhy v prvom kroku približne 5 až 10 kíl v priebehu mesiaca. Samozrejme záleží aj na počiatočnej Váhe a spĺňanie pravidiel programu.

KetoDiet výhody

  • pomerne veľká šanca na rýchly a trvalý úbytok váhy
  • chudnete len tuky – svaly sú chránené dodanými proteínmi,
  • ľahká príprava,príjemná chuť
  • nemusíte počítať kalórie
  • nieste nútený k zbytočnému hladovaniu
  • minimálne riziko JoJo efektu a stabilizovanie za predpokladu dodržiavania programu a rozumného stravovania sa aj po ukončení
  • program KetoDiet schválený na používanie v rámci celej EÚ.
  • uprednostnenie zeleniny a ovocia

KetoDiet nevýhody

  • platíte, platíte a ešte raz platíte
  • nutnosť dodržiavania pravidiel
  • ak prestanete, tuky sa vrátia
  • ak vydržíte je nižšia šanca na jojo efekt
  • nie každý si chce objednávať všetky tie doplnky cez internet

Zhodnotenie :

Nízky príjem sacharidov naozaj napomôže spaľovaniu tukov ale na druhej strane je to nebezpečné pre naše zdravie najmä ak ju držíte dlhšiu dobu. Doporučujeme sa poradiť so svojim lekárom.

Táto diéta je relatívne drahá, teda aspoň pomer cena/výkon. Netvrdíme, že KetoDiet nieje vôbec účinná, ale za tie peniaze si radšej nakúpte kvalitné a zdravé potraviny a schudnite zdravým životným štýlom. Každopádne vďaka doplnkom výživy je o niečo účinnejšia ako klasická ketónová diéta. Otázny je ale vplyv na zdravie.

You Might Also Like