Diéta s paradajkami pre intenzívne chudnutie

Paradajková diéta vám pomôže schudnúť rýchlo, bez toho aby došlo k poškodeniu zdravia. Paradajky sú odporúčané lekármi ako prevencia rakoviny, pretože obsahujú antioxidanty vo vysokých koncentráciách, a sú tiež dobré pre ľudí, ktorí majú problémy s vysokým krvným tlakom.

 Diéta trvá 5 dní , môžte svoju váhu znížiť aspoň o 3 kg. Ak je vaším cieľom ešte viac, potom si dajte pauzu na týždeň a opakujte stravu niekoľkokrát.
 Diéta je veľmi jednoduchá. Každý deň by ste mali jesť 8-10 čerstvých paradajok, ktoré budete jedávať v niekoľkých dávkach. V dopoludňajších hodinách začnite deň ovsených zŕn (2-3 polievkové lyžice) plus nízkotučný jogurt.

Na obed v kombinácii paradajok môžete tiež jesť špenát, brokolicu, karfiol, mrkvu alebo inú zeleninu na pare. Pridajte sójovú omáčku a nepoužívajte soľ.

Počas dňa by ste mali vypiť aspoň 2 litre vody. Táto diéta nielen že vám pomôže znížiť nadváhu, ale takisto prispeje k dobrému a zdravému vzhľad pleti. Navyše to bude robiť veľmi dobre na čistenie tela a odporúča sa urobiť niekoľkokrát do roka.

Dúfame, že s výsledkom budete spokojní!

You Might Also Like