Cviky pre domáce posilňovanie zadku a stehien – pre dámy ako stvorené

Je ťažké si predstaviť nádhernú dievčinu, bez pevného pozadia. Táto partia robí ženskú postavu neuveriteľne sexi. Ale či k Vám matka príroda nebola v tomto ohľade štedrá, stojí to veľa práce.

Nie je potrebné chodiť do posilňovne, môžete cvičiť doma. Všetko, čo potrebujete – je  túžba vyzerať lepšie. Poďme začať!

Ako posilniť zadok a stehná

  • drepy

Opakovanie: 3 série. prvý – 10 opakovaní, druhá – 8, tretí – 6.

Ako cvičiť: Postavte sa s nohami na šírku ramien. Znížte sa do sedu. Potom, v rovnakej pozícii chvíli vydržte a vráťte sa do pôvodnej pozície. Toto je jedno opakovanie.

  • Bočné výpady s vzostupom z kolien

Opakovanie: 3 série. prvý – 10 opakovaní, druhá – 8, tretí – 6.

Ako cvičiť: Postavte sa s nohami na šírku ramien. Potom urobte výpad tak nízko, ako dokážete. Vráťte sa do východiskovej polohy. Pokúste sa balansovať na jednej nohe medzi opakovaniami cviku.

  • most

Opakovanie: 4 série. prvý – 20 opakovaní, druhá – 10, tretí – 20, štvrtá – 10.

Ako cvičiť: Ľahnite si na chrbát, paže pozdĺž tela, nohy ohnuté v kolenách. Pri výdychu, zdvihnite panvu. Zatnite svoje sedacie svaly a držte po dobu niekoľkých sekúnd. Pomaly znižujte boky.

  • Most so zdvihnutou nohou

Opakovanie: 3 série. prvý – 12 opakovaní, druhá – 10, tretí – 8, štvrtá – 10.

Ako cvičiť: Ľahnite si na chrbát, paže pozdĺž tela, pokrčte ľavú nohu v kolene, zdvihnite pravú. S výdychom zdvihnite panvu, tlačte pätu do podlahy, zostaňte na vrchole, zatnite zadok. Pomaly zostúpte späť.

  • Zdvíhanie nôh na všetkých štyroch

Opakovanie: 3 série. prvý – 14 druhá – 12, tretí – 10.

Ako cvičiť: kľačí na všetkých štyroch, zdvihnite jednu nohu, ohnutú v kolene nahor. Uistite sa, že je koleno ohnuté pod uhlom 90 stupňov. Pre zvýšenie obtiažnosti môžete umiestniť pod koleno činku.

  • Drep s fitness gumou

Fitness guma – zvyšuje obtiažnosť vykonávanie rôznych cvikov.

Opakovanie: 3 série. prvý – 10 na každej nohe, druhá – 8, tretí – 6.

Ako cvičiť: Postavte sa s nohami na šírku ramien. Gumu si dajte pod nohy, prekrížte vpredu, ako je na fotke, rukami držte konca. Vytiahnite nohu čo najďalej do strany a urobte hlboký drep. Vráťte nohu k telu.

Tieto jednoduché cviky Vám pomôžu, aby vaše stehná a zadok boli nádherné .. Krásne, elegantné nohy a guľatý zadok Vám bude odmenou za Vašu prácu.

Tak hurá do cvičenia!

You Might Also Like