Cviky na stoličke pre ploché bruško v pohodlí domova

Čo keby sme vám povedali, že existuje spôsob, ako schudnúť z brucha iba pomocou stoličky? Zdá sa to celkom neuveriteľné, že? V skutočnosti existuje niekoľko jednoduchých cvičení, ktoré pomáhajú vyrysovať a posilňovať brušné svaly len s pomocou stoličky.

Zabudnite na použitie zložitého vybavenia posilňovne, posaďte sa a pripravte sa k splošteniu brucha! Nižšie nájdete rozpis každého cvičenia.

  1. Príťahy nôh na striedačku

Preveďte 20 opakovaní, 5 sérií na každú nohu

  1. zdvíhanie kolien

Prevádzajte 12 – 15 opakovaní, 3 série

  1. výkopy nôh

Vydržte po 3 sekundy, potom nohu položte a opakujte s druhou. Opakujte 3 sety po 10 opakovaniach na každú nohu.

  1. Doska s stoličiek

Umiestnite svoje telo do pozície dosky pri opretie rukou o stoličku. Ruky a chrbát držte rovno, vydržte 30 sekúnd a čas postupne zvyšujte.

  1. Twist na stoličke

Opakujte 3 série po 10 opakovaniach.

Vidíte, všetko, čo potrebujete je stolička! Nezabudnite vykonávať táto jednoduchá a efektívne cvičenie!

You Might Also Like