Cvičte iba pár minút denne a uvidíte, čo sa stane s Vašim bruchom

Mnoho ľudí si myslí, že pojmy stred tela a brušné svaly znamenajú jedno a to isté. Opak je však pravdou. Stred tela je obsiahlejší pojem , ktorý zahŕňa okrem iného aj brušné svaly, pozadia, spodná chrbtové svaly a boky.

Precvičovanie stredu tela zlepšuje celkové držanie , uľavuje od bolesti dolných častí chrbta, zlepšuje Váš výkon a pomáha predchádzať zraneniam.

Nasledujúce cviky dokážu zázraky v oblasti brušných svalov a zhadzovanie tuku v tejto oblasti!

deň 1

Prvá časť zahŕňa tri cviky a budete na ne potrebovať iba 5 minút. Pre tie viac ambiciózny odporúčame opakovať je 2x.

Cvičenie 1 – Mrakodrap – 10 opakovaní na každú stranu

Cvičenie 2 – Stierače – 10 opakovaní na každú stranu

Cvičenie 3 – Armádny lezenie – 36 opakovaní

deň 2

Plán pre druhý deň obsahuje 4 cviky, ktoré sú skutočnou výzvou. Zaberú Vám len 5 minút, pre väčšiu výzvu opakujte set 2x.

Cvičenie 1 – Breakdancer – 15 opakovaní na každú stranu

Cvičenie 2 – Parašutista – Výdrž 30 sekúnd

Cvičenie 3 – Mŕtvy chrobák – 10 opakovaní

Cvičenie 4 – prevliekanie ihly – 10 opakovaní na každú stranu

deň 3

Tretí deň budete vykonávať 4 extrémne zložité cviky v rýchlom 6 minútovom tréningu.

Cvičenie 1 – Krabi výkop do pozície supermana – 6 opakovaní na každú stranu

Cvičenie 2 – Hviezdicové zdvíhanie nohy – 10 opakovaní na každú stranu

Cvičenie 3 – Bočné V-zdvíhačky – 10 opakovaní na každú stranu

Cvičenie 4 – Bočný zdvih – 10 opakovaní na každú stranu

You Might Also Like