Cvičíte a nie a nie schudnúť? Optimálne cvičenie na chudnutie Vám pomôže schudnúť. Vyskúšajte!

Cvičíte a nie a nie schudnúť? Optimálne cvičenie na chudnutie Vám pomôže schudnúť. Vyskúšajte! Dobre cieleným cvičením sa dostanete nielen do dobrej kondície, ale začnete sa úspešne zbavovať aj prebytočných tukov.

Frustruje Vás, že často trávite čas v posilovni a výsledky ohľadom chudnutie nie a nie prísť? Čakali ste, že budete chudnúť rýchlo a po určitom čase ste buď neschudli vôbec alebo iba minimálne? Chyba je len v spôsobe a tipe cvičenia alebo cvikov, ktoré cvičíte.

Tajomstvo spaľovania tukov je cvičenie!

Tajomstvo účinného cvičenia na chudnutie spočíva vo vytrvalostnej aktivite s kombináciou menšej zložky výbušných športov. Máte 3-4 krát v týždni čas aspoň 45 minút na pohyb? Výborne! Optimálna kombinácia na chudnutie je behanie, rýchla chôdza, stacionárny bicykel a jeden krát v týždni silový tréning napríklad s činkami.

Vytrvalostné športy Vám pomôžu lepšie a efektívnejšie spaľovať tuky optimálny tep je cca 110-140 za minútu. Pri takomto tepe je spaľovanie tukov jednoznačne najefektívnejšie, preto by ste mu mali venovať väčšinu svojho času.

Silový šport Vám pomôžu výraznejšie spevniť svalovú hmotu, čo v konečnom dôsledku zvýši podiel svalovej hmoty vo Vašom tele. To má veľmi pozitívny vplyv na zrýchľovanie metabolizmu.

Tajomstvo spaľovania tukov

Okrem správneho pohybu nesmiete zabudnúť na kvalitný pitný režim, najlepšie voda. Ale alfou a omegou je pri chudnutí strava. Iba dostatočný príjem kvalitných živín Vám pomôže účinne a hlavne úspešne dotiahnuť chudnutie do konca. Aj pri cvičení platí, že všetko s mierou. Zvážte svoje fyzické možnosti a začnite s cvičením postupne, nie nárazovo. Postupne si pridávajte na intenzite cvičenia. Počúvajte svoje telo!

You Might Also Like