Cvičenie ktoré Vám ukážeme, je efektívnejšie, ako tisíc sklápačiek: iba 60 sekúnd denne stačí pre zdokonalenie brucha

Ak ste niekedy skúšali získať ploché a pevné brucho , viete, že to je naozaj ťažké dosiahnuť, pretože brušnú oblasť je najviac problematická pre chudnutie. My všetci snívame o napätých brušných svaloch, ale všetci nenávidíme sklapačky. Nemusíte ale prepadať zúfalstvu, pretože existuje zázračný spôsob, ako dostať brucho, aké ste vždy chceli, rýchlym a jednoduchým spôsobom.

Podľa odborníkov na fitness, existuje jediný, extrémne silný cvik, ktorý Vám môže pomôcť vyriešiť tieto problémy, pretože je ešte účinnejší, než 1000 tradičných brušákov. Je tiež známy ako „doska“. Toto cvičenie bude nepochybne skvelé pre to, aby bolo Vaše brucho pevné a ploché , ale tiež zlepší Vaše držanie tela, a tiež upokojí bolesť v chrbte.

Uvedomte si však, že je potrebné sa naučiť, ako správne cvičiť „doska“, aby sa dosiahlo výsledkov, ktoré ponúka. Tu je pár rád, ako správne nastaviť svoje telo:

  • Položte ruky pevne na zem, pri zachovaní ramien a krku rovno.

  • Hlavným zameraním tohto cvičenia je Vaša brušnú oblasť, ale budete aj cítiť tlak v nohách. Preto dajte päty tak, že tlak sa prenesie na prsty a budete cítiť napätie svalov stehien.

  • Aby bolo možné aktivovať svaly dolnej časti tela, mali by ste zaťať svaly zadku. Majte však na pamäti, že zadok nesmiete zdvíhať, celé telo by malo byť ploché ako doska, a nie v tvare trojuholníka.

  • Aby bolo ľahšie udržať túto pozíciu, mali by ste zhlboka a pravidelne dýchať.

  • Okrem toho si predstavte, že máte pohár plnú vody, umiestnenou na chrbte, takže by ste mali udržiavať rovno pozíciu, aby nedošlo vyliatiu vody von.

  • Akonáhle sa Vám podarí udržať svoje telo v tejto správnej polohe, môžete začať s cvičením:

  • Kolená a ruky by mali zostať na zemi, Váš chrbát by mala byť rovná a ramená by mala byť o niečo šír, než na šírku ramien.

  • Zamerajte sa na miesto na podlahe za rukami, s cieľom udržať chrbticu, hlavu a krk rovno.

  • Preneste tlak na prsty, a umiestnite pravú nohu na podlahu. Potom opakujte to isté s ľavou nohou. V tomto momente by ste mali cítiť, ako celá váha tela leží na prstoch pri nohách a rukách.

  • Budete musieť začať zatínať brušné svaly a zostať v tejto pozícii 20-60 sekúnd.

  • Potom, uvoľnite svoje telo.

  • Je potrebné postupne zvyšovať čas, ktorý udržíte v pozícii dosky až na jednu minútu.

Opakujte 3x za sebou , na dennej báze, a za mesiac , budete prekvapení výsledky!

You Might Also Like