Cvičenia na fitlopte su výborným pomocníkom na posilňovanie a chudnutie zároveň! Zacvičte si. Tehotné ženy môžu tiež.

Cvičenia na fitlopte su výborným pomocníkom na posilňovanie. Takmer všetky cviky na fitlopte na brucho, nohy. napomáhajú správnemu držaniu tela. Cvičenia – cviky Vám pomôžu aj pri bolestiach chrbtice, ktoré sa čoraz viac vyskytujú už aj medzi mladými ľudmi. Časté dlho trvajúce vysedávanie za PC, práca v kancelárií majú negatívny vplyv na formovanie správneho držania tela. A navyše je cvičenie na fitlopte vhodná pomôcka pri chudnutí. Nielenže spálite kalórie, ale Vaše telo bude vzpriamenjšie – jednoducho bude vyzerať lepšie

Cviky na fitlopte doporučujú lekári všetkým ľuďom v každej vekovej kategórie či už, deťom, dospelým, ale aj starším ľuďom a tehotným ženám.

Cviky na fitlopte – na brucho

Ako na to?

  • Posaďte sa na fitloptu, ale nie do stredu ale o niečo nižšie,
  • Pomaly prejdite do ľahu tak aby ste mali driek na vrchu fitlopty a v kolenách majte pravý uhol
  • Ramená majte mierne pod vrcholom lopty
  • Pohyb vykonávajte pomaly a pravidelne
  • Po vykonaní polohy vždy na chvíľu zastavte

Opačné skracovačky s fitloptou

Týmto cvičením na fitlopte posilňujeme taktiež brušnú časť tela, ale zameriavame sa hlavne tú spodnú.
Pripravte si podložku na cvičenie aby vám netrpela chrbtica. Fitloptu udržujte medzi nohami.

Ako na to?

  • Ľahnite si na chrbát s rukami vedľa tela, dlane si dáme pod sedacie svaly
  • Dáme sa mierne do predklonu
  • Kolená mierne pokrčíme a nohy držíme tesne nad podložkou
  • Fitloptu udržujeme medzi chodidlami počas celého cvičenia
  • Nohy ťaháme potom smerom k hrudníku
  • V hornej polohe vydychujeme a pomaly sa vraciame do začiatočnej polohy

Cviky na fitlopte –  na nohy

Drep s opieraním o fitloptu

Ako na to?

  • Oprite sa o fitloptu s tým, že si ju umiestnite v spodnej časti chrbta
  • Trup a hlavu sa snažíme udržať v vzpriamenej polohe
  • Nohy posunieme o kúsok pred telo a mierne rozkročíme
  • S nádychom sa pomaly púšťame smerom nadol
  • Snažíme sa udržiavať rovnako vzpriamenú polohu hrudníka a hlavy
  • Po dosiahnutí pravého uhla v kolenách sa vraciame na začiatočnú polohu s vydychovaním

Na čo ešte nezabudnúť?

Pridajte si cviky na fitlopte do svojho tréningového plánu, určite je to správna voľba. Nezabudnite však prispôsobiť svoje cvičenie tomu, čo chcete dosiahnuť. Je rozdiel, či chcete cvičiť len pre zdravie, pre kondíciu alebo cvičením podporiť chudnutie.  Taktiež sa inšpirujte aj ďalšími účinnými cvikmi a kondičnými aktivitami, ktoré podporia Vaše zdravie, vzhľad a kondíciu.

You Might Also Like