Čo je lepšie ako 5 cvikov z jogy pre ploché bruško, ktoré môžte cvičiť v pohodlí domova ?

Každý, kto sa niekedy snažil odstrániť a spáliť brušný tuk , vie, že to nie je ľahké.

Okrem toho tento tuk prináša nepohodlie, a dokonca má aj vplyv na celkové zdravie. To je dôvod, prečo je potrebné sa ho zbaviť. Ale niektoré cvičenia nebude stačiť, budete musieť pripojiť správnu diétu, kardio a jogu.

Jóga – účinný spôsob, ako schudnúť brucho. To bolo potvrdené všetkými, ktorí ju praktizujú. Svaly veľmi rýchlo posilní, rovnako ako sa zlepší fungovanie vnútorných orgánov v bruchu. Uistite sa, že to skúsite!

1) Pozícia kobry

Ľahnite si na chrbát, položte ruky pod ramená. Nadýchnite sa a zdvihnite telo, narovnajte ruky. Potom sa ohnite v dolnej časti chrbta a v hrudnej oblasti. Vytiahnite krk. Držte túto pozíciu, a potom sa pomaly vráťte dole.

2) Pozícia člna

Ľahnite si na brucho, pokrčte kolená a zdvihnite nohy. Držte ruky za chrbtom a uchopte členky. Maximálne skrúťte chrbát, zdvihnite panvu a hrudník. Udržte sa v polohe 10-15 sekúnd. Vráťte sa do východiskovej polohy.

3) Doska

Dlane by mali byť priamo pod ramenami. Trup, zadok a nohy by mali vytvoriť priamku. Panvica nie je previsnuté a neprehýbajú sa v páse. Zatnite brušné svaly. Vydržte tak dlho, ako dokážete.

4) Voľný vietor

Ľahnite si na chrbát a relaxujte. Pritiahnite kolená k telu a chodidlá uchopte rukami. V pozícii zotrvajte minútu.

5) Pozícia luku

Ľahnite si na chrbát a položte ruky pozdĺž tela. Nadýchnite sa a pomaly zdvihnite nohy rovno hore. Zdvihnite telo a pokúste sa rukami dotknúť nohou. Vydržte v pozícii 15 sekúnd. Vďaka pravidelnému cvičeniu iste už čoskoro uvidíte výsledky! Nezabudnite zdieľať tento článok s priateľmi , aby aj oni mohli vyskúšať tieto skvelé cviky

You Might Also Like