Čo je to kettlebell? Zaraďte toto cvičenie s kettlebell medzi svoje fitness aktivity a vyzerajte úžasne už za pár dní!

Čo je to kettlebell ? Tento zvláštny nástroj Vám ponúka pevné telo. Chcete ho mať? Vďaka kettlebellu si zabezpečíte: zväčšený podiel svalovej hmoty, znížené hodnoty telesného tuku, celkové spevnenie tela, odstránenie bolestí chrbtice. Zaraďte cvičenie s kettlebell medzi svoje fitness aktivity a vyzerajte úžasne

Objavte s nami kettlebell! Kettlebell je cvičebná pomôcka, ktorú asi poznáte najmä z rozprávok alebo z cirkusu. Je to väčšia guľa s rúčkou na uchytenie. Tieto záťaže bývajú dostupné v rôznych váhových kategóriách. Ak sa aj rozhodnete pre kettlebell, tak určite na začiatok voľte ľahšie váhy, aby ste sa vyhli preťaženiu či úrazu.

Tak ako pri každom športe či aktivite treba byť opatrný a ako začiatočník je najlepšie si nechať poradiť od odborníka. Ak nemáte kontakt na odborníka, tak určite postupujte opatrne, krok po kroku podľa videí pre začiatočníkov.

Výhody kettlebellu – prečo sa oplatí kettlebellu

  • Zvýšenie svalovej hmoty tela
  • Spevnenie tela
  • Zníženie tuku v tele
  • Správne držanie tela
  • Odstránenie bolestí chrbta
  • Zlepšenie koordinácie pohybov
  • Väčšia pružnosť tela

Ako začať s kettlebellom?

V prvom rade si treba zaobstarať spomínanú pomôcku kettlebell. Na začiatok voľte ľahšie váhy, v obchode Vám odporučia s čím bude najlepšie začať. Vyčleňte si na začiatok 10 – 15 minút na toto cvičenie. V začiatočnej fáze Vám stačí cvičiť s kettlebellom 2 krát do týždňa. Každý týždeň potom môžete zvyšovať intenzitu cvičenia o 3 – 4 minúty a plus jeden deň navyše.

Cvičenie s kettbell pre začiatočníkov

Keď sa dostanete na číslo 3 – 4 krát do týždňa po pol hodinke, tak si môžete gratulovať. Vaše telo sa čoskoro bude tvarovať do očakávaných tvarov. Ak pri tomto cvičení zmeníte aj skladbu stravy, pravidelnosť a nutričné hodnoty prijatého jedla, tak viete aj rýchlo schudnúť, so zároveň pekným spevnením Vášho tela.

 

You Might Also Like