Ako získať ploché bruško pomocou cvičenia a správneho jedálnička

Aj v prípade, že internet je toho plný, mali by ste už vedieť, že neexistujú žiadne skratky k získaniu 6-packu na bruchu. Môžete ho dosiahnuť len vďaka kombinácii výživných potravín a základných posilňovacích cvičení.

Top 6 potravín pre získanie plochého bruška

1. Orechy

Orechy sú vhodné na obnovenie Vašich svalov po tréningu. Patrí medzi ne vlašské orechy, mandle a kešu oriešky.

  1. olivový olej

Pripravte si jedlo s olivovým olejom, aby sa zabránilo rozpadu svalov.

  1. listová zelenina

Jedzte veľa listovej zeleniny, aby ste zaistili denný odporúčaný prísun vitamínov, minerálov a antioxidantov.

  1. celozrnné potraviny

Udržujte Váš žalúdok plný pridaním vlákniny z celozrnných výrobkov ku každému jedlu.

  1. bobule

Jedzte čučoriedky, maliny a jahody, pridáte tým viac vitamínu C, vlákniny a antioxidantov do svojho jedálnička.

  1. Potraviny bohaté na proteín

Pokiaľ chcete budovať svalovú hmotu, brušné svaly, alebo akýkoľvek iný sval v tele, musíte jesť potraviny s vysokým obsahom bielkovín.

Top 6 cvikov pre ploché bruško

  1. Sedy ľahy (Opakovanie 15 – 20)
  2. Ruský twist (Opakovanie 15 – 20 na každú stranu)
  3. Bočné doska (Výdrž: 3 minúty – 30 sekúnd x 3 na každú stranu)
  4. Cyklistické sedy ľahy (Opakovanie 15 – 20 na každú stranu)
  5. Dvíhanie nôh (Opakovanie 15 – 20)
  6. Doska (Výdrž: 3 minúty – 30 sekúnd x 6 opakovaní).

Tipy, ako získať ploché bruško:

  1. Progresívnou metódou vždy precvičiť Vaše brušné svaly.

2.Vypijte pohár vody zakaždým, keď si myslíte, že máte hlad. Jedzte len vtedy, ak máte potom ešte hlad.

3.Nechte odpočinúť svoje svaly! Robiť toto cvičenie pre 6 krát 3 krát týždenne neznamená robiť ho v pondelok, utorok a stredu. Je potrebné, aby vaše brušné svaly odpočívali najmenej 24 hodín, a tak sa snažte cvičiť vaše brucho v pondelok, stredu a piatok.

4.Vyhnite sa konzumácii potravinárskych výrobkov, ktoré obsahujú nadmerné množstvo sodíka alebo cukru.

5. Ked si nie ste istí, aký tréningový program sledovať, spoľahnite sa na programy vyvinuté skutočnými kulturistov a fitness modelov. Skúsili všetky druhy vecí po celú dobu ich cesty za budovaním svalov, takže vedia, čo funguje najlepšie a čo nie.

6.Nevzdávejte sa! Nikdy!

You Might Also Like