Ako stratiť 10 kg za 7 dní s touto neuveriteľnou stravou? Je lacná, chutná a vaše telo nebude pri nej trpieť.

Jablká uľahčujú trávenie a obsahujú mnoho užitočných látok, ktoré povzbudzujú prácu imunitného systému, zabraňujú hromadeniu tuku v pečeni a chráni pred rakovinou.

Jablká obsahujú vitamíny A, B a C a organické kyseliny, ako je jablko, citrónová, mravčia a uhličitá. Jablká obsahujú pektín, ktorý ovplyvňuje zníženie kalórií a negatívny vplyv sacharidov. Pektín tiež reguluje črevnú flóru. Výskum ukazuje, že 25 gramov. Jablkový pektín umožňuje stratu 0,3 kg. Telesnej hmotnosti za deň.

Na základe týchto vlastností jabĺk sa skladáme z diéty, v ktorej môžete schudnúť veľmi krátko. Počas stravovania sa treba vyhnúť cukru a soli. Povolené piť obyčajnú alebo minerálnu vodu, zelený čaj a iné bylinné čaje.

Diétny plán

Deň 1 – Jablká – Môžete stratiť 1 až 2 kg

Raňajky: 3 malé alebo 2 veľké jablká zmiešané s trochou citrónovej šťavy. Môžete pridať niekoľko orechov.

Obed : Salát s jablkami, cibuľou a petržlenovou vňaťou.

3 veľké jablká nakrájajú na väčšie kusy, pridajte 20 gramov. Jemne nasekaná petržlenová vňať a 30g. Jemne nakrájanú čerstvú cibuľu. Z vrcholu položte varené vajce, rozdrvené na drobky alebo strúhané.

Večera : 3 stredne veľké jablká

Deň 2 – Jablká a ryža – môžete stratiť 1 až 1,5 kg

Raňajky: 1 šálka varenej ryže bez soli a 3 jablká

Obed : Jablká a ryža

Mali by ste umyť jablká, odlúpnuť a nakrájať na kusy. Nalejte horúcou vodou a nechajte zmäkčiť. Potom pridajte citrónovú šťavu a citrónovú kôru. Ryža sa varí oddelene. Potom jablká a ryža spoločne k získaniu kaše.

Večera : varená ryža bez soli

Deň 3 – jablká a syr – môžete stratiť až 2 kg

Raňajky: 2 jablká a pol šálky nízkotučného tvarohu

Obed: Jablká nakrájajte na tenké plátky a namočte do vody s citrónovou šťavou. Mixte nízkotučný syr s 2 čajovými lyžičkami medu a niekoľkými orechmi a pridajte jablká.

Večera: 50 gramov. Nízkotučný kravský syr

Deň 4 – jablká a mrkva – môžete stratiť až 2 kg

Raňajky: 2 veľké mrkvy a 1 veľké jablko. Striekajte, premiešajte a spolu.

Obed : Šalát z mrkvy a jabĺk

1 jablko a 1 mrkva umyte, kôra a nakrájame na kusy, pridajte čajovú lyžičku medu a trochu citróna.

Večera : 2 pečené jablká a 1 lyžička medu

Deň 5 – mrkva a repa – môžete stratiť až 2 kilogramy

Raňajky: 1 varená mrkva a 1 varená repa

Obed : 1 varené vajíčko a 1 varená repa, z ktorej sa robí neporiadok

Večera : Mrkva v neobmedzenom množstve s prídavkom cukru alebo medu

Deň 6 – jablká – môžete stratiť 1 až 2 kg

Rovnaké menu ako prvý deň!

Deň 7 – Jablká a ryža – Môžete stratiť 1 až 1,5 kg

Rovnaké menu ako druhý deň!

You Might Also Like