Ako sa zbaviť vnútorného tuku? Poznáme ten najlepší a zároveň najzdravší spôsob!

Ako diagnostikovať a vyriešiť tento problém?

Najlepším spôsobom, ako zistiť, či máte príliš veľa viscerálneho tuku je merať bránice. A najpresnejší spôsob, ako zistiť, či ste na riziko je mať CT alebo MRI. Tieto postupy sú veľmi drahé a nie nutné z lekárskeho hľadiska. Avšak, ktoré majú v páse meracie viac ako 30 palcov pre ženy a 40 palcov pre mužov je jasným dôkazom, že existuje prebytok žalúdočného tuku, aj keď môžte mať zdravú váhu a zdá sa, že v celkovom dobrom zdravotnom stave.

1. Mali by ste mať vlastný diétny plán podľa svojich potrieb

 

Diétny plán by mal byť zložený z čerstvej zeleniny a ovocia, chudé bielkoviny pomaly trávia sacharidy nájdené v šošovici, fazuli a obilí, plniace s vláknom a zachovanie vysokej úrovne energie. Tiež by ste mali skúsiť použiť olivy, arašidy, repku, sezamový olej, pretože sú dobrým zdrojom mononenasýtených tukov, tiež sú známe ako dobré tuky, ale použite ich s mierou. Nemali by ste zanedbávať rastlinné oleje, vrátane slnečnice, kokosový orech, avokádom a hroznových rastlinných olejov.

2. Zvýšenie tréningu, rovnako ako intenzita

Presnejšie povedané, ak chcete prísť o jeden kilogram týždenne, je potrebné znížiť svoj denný príjem kalórií o 500 denne. To je možné dosiahnuť tým, že vykonávate fyzickú aktivitu napríklad chôdzu, kruhový tréning, jazda na bicykli alebo čokoľvek, čo urýchli vašu tepovú frekvenciu a udrží vás v pohybe celú hodinu.

3. Udržujte si zodpovednosť a budte motivovaní

Vždy by ste mali mať na pamäti, že to, oč vám pomôže schudnúť je držať sa svojho chudnutia a diétneho plánu. V súčasnej dobe existuje veľa chytrých aplikácií, ktoré vám umožní ľahko sledovať svoj pokrok chudnutie, MyFitnessPal je jedným z najpopulárnejších.

4.Majte zdravé návyky vo vašom životnom štýle

Vždy sa rozhodnite pre zdravšie alternatívy, ktoré zvýšia celkovú kvalitu života a rýchlo sa prejavia na váhe. Nezabudnite na dostatok spánku a vždy dať si čas na odpočinok. Vedci zistili, že kortizol, stresového hormón, zvyšuje usadzovaniu viscerálneho tuku. To je dôvod, prečo je vždy dobrá voľba meditovať po dobu 20 minút, chodiť na jogu, vykúpať sa alebo ísť na prechádzku.

You Might Also Like