Ako sa zbaviť tuku na stranách trupu? Dozviete sa v článku.

Často ich nazývame ,, madlami lásky „. Alebo sa im tiež hovorí vrcholok muffiny. Každopádne prebytočný tuk, usadený po stranách trupu je veľmi ťažké zhodiť.

Musíte krížovo precvičovať stred tela rovnako tak, ako cvičíte jeho zvyšok, hovorí trénerka celebrít Kira Stokes. Vďaka všetkým tým zoštíhľujúcim cvikom tu, ktoré cielia na Vaše šikmé brušné svaly, bude stav tuku v tejto časti tela na nule. Dôležité pravidlo: Každý pohyb, kedy sa nakláňate do strany precvičuje Vaše šikmé brušné svaly.

Ale cviky, ktoré zároveň zasiahnu aj Vaše horné a spodné brušné svaly oveľa lepšie vytvarujú a zoštíhlia celú strednú oblasť Vášho tela. ,, Stred tela pracuje ako celá jednotka „pripomína nám Strokes.

Tu sa s nami delí o svoje obľúbené tipy a cviky pre odbúranie prebytočného tuku okolo pása.

Tu je pár spôsobov, ako sa zbaviť ,, madiel lásky „do tohto leta:

Jedzte veľa zdravých tukov

Potraviny ako semienka a avokádo sú skvelou voľbou, ako zaradiť do jedálnička dostatok zdravých tukov. Zdravé tuky by mali tvoriť okolo 25 – 35 percent Vášho denného kalorického príjmu. Vyraďte nezdravé tuky (mastné jedlá) odporúča organizácia Health.

Odstráňte cukor a spracované sacharidy

Jedálniček vyplňte zdravým ovocím a zeleninou, celozrnným pečivom a štíhlymi bielkovinami pre maximalizáciu úbytku váhy.

Nájdite spôsob, ako spáliť 100 kalórií

Vedeli ste, že spálenie 100 kalórií za deň navyše zlepšuje celkové zdravie? Web MD odporúča nájsť si jednoduché spôsoby, ako spáliť navyše 100 kalórií každý deň. Za nejaký čas, uvidíte štíhlejší pás a osvojíte si zvyky, ktoré je ľahké udržiavať.

 

Vyskúšajte tieto cvičenia zamerané na trup

Sklapačky na bicykli

Položte sa na chrbát, ruky za hlavu a lakte von. Zdvihnite nohy do pravého uhla. Pritiahnite ľavú nohu k hrudníku a stočte sa k nej pravým lakťom. Opakujte na druhú stranu. Mali by ste vyzerať, ako by ste išli na neviditeľnom bicykli.

Plank (doska)

Toto cvičenie naozaj preverí Vaše telo. Položte sa na predlaktí a presuňte sa do pozície kľučku. Vaše ruky by mali byť v pravom uhle, chrbát a nohy rovné. Vydržte 1 – 3 minúty. Ak to tak dlho nezvládnete, snažte sa aspoň 30 sekúnd.

bočný plank

Pokiaľ chcete tieto svaly naozaj poriadne zasiahnuť, skúste toto cvičenie. Začnite v pozícii Plank na boku (položte sa na bok, nohy jedna na druhej, lakeť v pravom uhle, boky zdvihnuté) a spustite boky k podlahe, potom sa vytiahnite späť nahor. Opakujte 10 – 12 x na každú stranu, sústreďte sa na rovný chrbát a zatnuté pozadia.

Plank s gymnastickou loptou

Oprite sa o stred lopty lakte a predlaktiami. Nohy natiahnite vzad a nakloňte sa nad loptu. Vydržte v pozícii po dobu 2 minút (alebo tak dlho, ako dokážete).

You Might Also Like