Ak Vás trápi únava, nervozita alebo sa len chcete „vzpružiť“, tak je tu pre Vás toto úžasné uvoľňujúce cvičenie.

Ak Vás trápi únava, nervozita alebo sa len chcete „vzpružiť“, tak je tu pre Vás toto cvičenie. Vďaka tomuto cvičeniu budete nie len zdravý a plný energie, ale aj krásny. Neveríte? 5 tibeťanov dokáže urobiť s človekom divy, skutočne. Toto cvičenie je známe už tisíce rokov a keď pomáhalo vtedy, prečo by nepomáhalo aj teraz? Je tu 5 tibeťanov, ktorý Vás „zlepšia“.

Pozitíva cvičenia 5 tibeťanov

Pozitíva tohto cvičenia sú skutočne úžasné, pretože toto cvičenie má vplyv na viaceré „partie“ a oblasti tela, ako iné cvičenia. Zapojte 5 tibeťanov do svojho života a toto všetko sa zlepší!

  • Zlepšia funkciu imunitného systému
  • Zlepšia trávenie a metabolizmus
  • Podporujú pohodu nervového systému
  • Odstraňujú stres a nepokoj
  • Dodávajú silu a zlepšujú prietok energií v tele
  • Omladzujú telo aj dušu
  • Spomaľujú prirodzený proces starnutia
  • Zlepšujú kvalitu spánku a života
  • Posilňujú a spevňujú telo

Ako často cvičiť 5 tibeťanov (intenzita)

5 tibeťanov majú pôvod v cvičení jogy, tieto cvičenia nie sú nijak náročné a nemusíte im venovať hodiny Vášho času. Na 5 tibeťanov Vám stačí 10 – 15 minút denne, dobré nie? Pre začiatok cvičte tieto cviky 4 – 6 opakovaní. Každý týždeň môžete pridať 3 opakovania, až sa dostanete na maximálne 20 – 21 opakovaní tohto cvičenia za deň. Majte oblečené príjemné oblečenie, aby Vás nikde netlačilo, pod sebou karimatku a ideme na to. Počas týchto cvičení plynulo a pokojne dýchajte.

Ako cvičiť 5 tibeťanov?

5 tibeťanov prebúdza a osviežuje človeka, dodáva mu energiu a preto je ideálne tieto cvičenia robiť ráno pred raňajkami. Podporíte si aj trávenie a budete mať celý deň dostatok energie a dobrej nálady.

You Might Also Like