Ak ste vo fáze, keď aktívne cvičíte, tak môžete jesť aj sladké. Ktoré jedlá sú zdravé, zároveň aj sladké, ktoré môžte konzumovať aj pri cvičení sa dozviete tu!

Ak ste vo fáze, keď aktívne cvičíte, tak môžete zapojiť do svojho jedálnička aj niektoré z týchto jedál. Dodajú Vám silu a ešte aj dobre chutia. Počas chudnutia či cvičenia to nemusia byť iba „nudné“ jedlá.

Ovsená kaša s jahodami

Ovsená kaša dodá Vášmu telu sacharidy, vlákninu a potrebné minerály, neváhajte, je to jednoduché! Na miesto kravského mlieka môžete použiť rastlinné mlieko alebo vodu.

Recept ovsená kaša s jahodami

Potrebujete: 2,5 deci nízkotučného mlieka, 80 g ovsené vločky, štipku mletej škorice, holandské kakao, 8 ks čerstvé jahody

Do hrnca dáme zohriať mlieko. Keď je teplé, tak  prisypeme vločky a miešame. Vločky svoj objem zväčšia, takže s nimi opatrne. Vločky prisypávajte podľa toho, akú hustú kašu chcete mať. Pridajte škoricu, kakao a stále miešajte. Po zhustnutí a spojení všetkých potravín kašu vlejte do taniera a ozdobte čerstvými jahodami

Kakao

Áno, dobre čítate, urobte si kakao. Ak sa Vám počas mladosti sprotivilo, tak si ho teraz pripravte Vy a uvidíte čo to je za lahodné pitie! Je tu viacero možností prípravy. Ak máte práškový proteín, tak si ho môžete pridať do tohto nápoja, budete mať viac bielkovín.

Čokoládové mlieko

Potrebujete: 30 g kvalitnej horkej čokolády (min. 74% kakaa), 3 deci polotučného mlieka, prípadne 1 ČL proteínu.

Tento recept si môžete pripraviť v malom hrnci na plameni alebo v hrnčeku v mikrovlnnej rúre, vyberte si. Čokoládu dajte do mlieka a na zohrejte tak, aby sa čokoláda rozpustila. Potom to dobre premiešajte, aby ste mali kakaovú hmotu a môžete si pochutnať na tomto extra kakae!

Klasické kakao

Potrebujete: 2,5 deci mlieka, 1 ČL kakao, 0,5 ČL trstinový cukor, 1 ČL proteínu ak máte, med alebo javorový sirup, prípadne stéviu cukrovú (ušetríte kalórie).

Do hrnčeka alebo menšieho hrnca dajte mlieko, kakao, sladidlo a na miernom ohni všetko zohrejte. Mlieko nemusí vrieť, nech sa iba zohreje tak, aby sa všetko v ňom rozpustilo. Keď mlieko neprevaríte, tak sa Vám na vrchu neurobí „koža“.

Ovocný šalát s gréckym jogurtom

Takýto šalátik si môžete dať po „silnejšom“ tréningu alebo len tak, keď na Vás prídu mlsné chute. Obsahuje viac bielkovín a sacharidy z ovocia. Pochutnajte si! Tento recept si môžete osviežiť akýmkoľvek druhom ovocia.

Potrebujete: 150 g grécky jogurt, polovicu banánu, 4 ks čerstvé jahody, 10 ks malín, trochu mletej škorice na „posýpku“.

Umyté jahody a maliny dajte do misky spolu s jogurtom s očisteným a nakrájaným banánom. Premiešajte a na vrch pridajte trochu mletej škorice.

You Might Also Like