Ak chcete potlačiť chuť do jedla, mali by ste sa vyhnúť niektorým jedlám. Prinášame Vám top 10 jedál na potlačenie chuti do jedla!

Ak chcete potlačiť chuť do jedla, mali by ste sa vyhnúť rafinovaným uhľohydrátom, dostať primerané slnečné žiarenie a piť veľa vody. Zahrnutie niektorých potravín do každodennej stravy môže pomôcť znížiť vaše

Tu je 10 super potravín, ktoré potláčajú vašu chuť do jedla.

  1. Ovsená múka

Miska ovsenych vločiek vás udrží dlhší čas plný. Obsahuje rozpustné a nerozpustné vlákno a zvyšuje hladinu cholecystokinínu, hormónu, ktorý pomáha tráveniu a znižuje chuť do jedla.

  1. Jablko

Jablká majú málo kalórií a vysoký obsah vody, čo je vynikajúce pre udržanie vášho žalúdka spokojný. Obsahujú tiež rozpustné vlákno a pektín, ktoré zvyšujú metabolizmus, urýchľujú proces spaľovania tukov, regulujú hladinu cukru v krvi a zvyšujú vašu energiu. Okrem toho pomáha predchádzať prejedaniu a reguluje chuť do jedla.

  1. Grécky jogurt

Bohatá v bielkovinách tiež pomáha udržať váš žalúdok spokojný dlhšiu dobu. Je nabitá vápnikom, ktorý pomáha pri kontrole chuti do jedla. Vďaka svojim vlastnostiam pri spaľovaní tukov môže zrýchliť proces straty hmotnosti s najmenej troch dennými porciami jogurtu.

  1. Ľanové semená

Ľanové semená sú naplnené vláknami, omega-3 mastnými kyselinami a bielkovinami. Tieto komponenty úplne potláčajú chuť do jedla a dlhšie trvajú dlhšie. Tiež sú bohaté na omega-6 mastné kyseliny, ktoré zvyšujú hladinu cholecystokinínu.

  1. Avokádo

Byť bohatý na zdravé srdce monosýtené mastné kyseliny a rozpustné vlákno, potláča chuť do jedla a zabraňuje prejedaniu. To trvá dlho, kým telo strávi avokádo. Podľa nedávnej štúdie na Albertovej univerzite v New Yorku Albert Einstein College of Medicine, kyselina olejová nájdená v avokade pomáha potláčať chuť do jedla, predlžuje pocit plnosti a prispieva k úbytku hmotnosti.

  1. Zelený čaj

Zelený čaj je bohatý na fytonutrienty, ako je EGCG, ktoré zvyšujú hormón cholecystokinín. Urýchľuje metabolizmus a napomáha procesu spaľovania tukov. Môžete ju piť medzi jedlami potlačiť chuť do jedla a pomôcť vám dlho cítiť spokojnosť.

  1. Mandle

Mandle obsahujú mononenasýtené a polynenasýtené tuky, ktoré zabraňujú prejedaniu. Tieto zdravé tuky pomáhajú pri znižovaní hladín cholesterolu. Mandle sú tiež bohaté na vlákninu, ktoré pomáhajú potlačiť chuť do jedla. Oni sú pomaly trávení, takže sa cítite spokojní dlhšie. Podľa štúdie predloženej na výročnom vedeckom stretnutí spoločnosti Obesity Society z roku 2006 sa ukázalo, že mandle pomáhajú pri strate hmotnosti.

  1. Kajenské korenie

Toto korenené jedlo je bohaté na zlúčeninu nazývanú kapsaicín, ktorá zvyšuje metabolizmus a zvyšuje proces spaľovania tukov, ktorý vám pomáha rýchlejšie schudnúť.

  1. Zelená listová zelenina

Špenát, koláče, špargľa, kale alebo horčica sú bohaté na vlákninu a vodu, ktoré vypínajú hladové signály do mozgu a udržujú hlad v zátoke. Sú nízke v kalóriách, poskytujú optimálne zdravotné výhody a pomáhajú pri strate hmotnosti. Zelená listová zelenina vytvára uspokojivé a vysoko výživné jedlá.

  1. Vajíčka

Vajcia sú bohaté na bielkoviny, ktoré poskytujú trvalú energiu. Pomôžu vám udržať váš žalúdok pocit plného dlhšieho času. Ak vezmete raňajky vo vajciach alebo dvoch, môžete udržať stredný ranný hlad v zátoke. Zo štúdie vyplynulo, že ľudia, ktorí mali raňajky na raňajky, boli menej nároční na obed v porovnaní s tými, ktorí jedli obilniny na raňajky.

You Might Also Like